despre astăzi şi despre ieri(23/42)

şi astăzi ziua mi-a fost bună

sau aşa eu am crezut

până când din nou nebună

m-am trântit jos pe pământ
dar astăzi am reuşit să mă ridic din al meu pat

care îmi este şi inger şi drac

deci m-am ridicat din pat

şi mi-am pictat din nou durerea

în albastru, negru, alb

dar durerea acum e şi mai mare

şi mintea mea e prea amețită

şi plină

şi mult prea lovită

şi capul mă doare prea tare

şi din nou mă simt singură

şi totul e doar o mare

o mare nenorocire, o mare idioată iubire

care nu mă lasă să respir

care-mi este în vene venin

ş nu mai pot

şi nu mai vreau

şi nu mai ştiu ce să-ncerc

şi am obosit

am obosit atât de mult

încât nu mai ştiu să mă iert

şi vreau să termine totul o dată

şi să nu mai fiu cea mai nefericită fată.
**

şi lacrimi îmi curg şiroaie acum

pentru că nu mai ştiu cum să respir

pentru că mintea îmi este propriul venin

şi nu mai pot

nu mai vreau

vreau ca totul să dispară

vreau să adorm adânc pe veci

unde mintea să nu doară.

nu mai ştiu cum să trăiesc în 

durerea ce m-apasă

nu mai ştiu cum să încerc

cum să mă simt acasă…

am nevoie de ajutor

pentru a-mi spăla sufletul

pentru a da jos toate zilele rele

pentru a mă întoarce la iubirile mele…

am nevoie de ajutor…
-A.

2 gânduri despre &8222;despre astăzi şi despre ieri(23/42)&8221;

Lasă un răspuns

