(23/42)

I’m broken

too broken

to breathe

too broken

to write

too broken

to live…

I’m just broken.

-A.

4 gânduri despre &8222;(23/42)&8221;

  1. Ma refeream ca durerea, tristetea emotiile nu vor disparea decat cu moartea. Nu ma gandesc la sinucidere, daca asta ai inteles.
    Si nu m-am gandit la mine ca la o boala…ca la o persoana care e doar bolnava si atat niciodata si poate acest lucru m-a tinut si ma tine in viata…stiu ca nu sunt gata, ca mai am multe de descoperit si foarte multe de oferit chiar daca prea multe momente le petrec in aceasta inchisoare care este mintea mea acum. Sunt bine…si voi fi bine, stiu asta…pentru ca povestea mea nu se termina aici.

    Legat de inteles…nu cred ca exista persoane care sa te inteleaga in totalitate in viata…poate mici fragmente din mine se regasesc in tine si tot asa, dar e doar atat. Si eu inainte sa realizez ca sunt bolnava, sa simt aceste lucruri pe pielea mea credeam ca inteleg depresia, suferinta…dar chiar nu o intelegeam deloc. Nu spun ca tu nu o poti intelege, spun doar ca imaginile mele asupra bolilor s-a schimbat…
    -A.

    Apreciat de 1 persoană

  2. Te rog nu te gândi la tine ca la o boală sau o durere. Eşti mult mai mult decât atât. Sunt sigură, deşi nu te cunosc personal, că eşti o fire puternică. Luptă, din nou şi din nou, şi vei obţine victoria atât de mult aşteptată.
    Nu cred că am dreptul să îţi spun că te înţeleg perfect, deşi parţial – da. Dar nu îmi pot închipui prin ce treci tu. Însă oricare ar fi problemele, să ştii că nu e vina ta şi că totul va trece nu neapărat cu moartea.
    Toate cele bune 🙂

    Apreciază

  3. You are sweet!🌹
    Sfarsitul durerii in vietile noastre vine doar cu moartea, cat timp suntem in viata mereu vom avea obstacole si dureri si bucurii.
    Sfarsitul perioadei depresive…well, nu stiu exact cand va fi, dar stiu ca durerea de ieri s-a terminat si astazi ma simt bine si motivata…pana cand durerea isi va face aparitia din nou.
    Bolile psihice sunt complicate
    Dar multumesc❤!
    -A.🌹

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

