astăzi(19/42)

e ca şi cum această zi nu are nimic să-mi ofere…

încep uşor să revin la un ‘program de somn sănătos’ mai exact să dorm cele opt ore noaptea, nu ziua…şi mă întreb ce rost are? ce rost au toate acestea când tot ce vreau să fac este să mă ascund sub o pătură groasă în lacrimile şi doar să plâng până adorm, să mă ascund de lume…sunt la jumătatea drumului oricum…

şi tot eu îmi răspund că lucrurile acestea mă vor ajuta treptat, că în fiecare zi este nevoie să dau tot ce am eu mai bun de oferit

dar astăzi sunt din nou doar goală şi astăzi e din nou doar o zi plină de tristețe şi lacrimi în acelaşi timp 

şi da, ştiu că în general ziua are multe lucruri de oferit, că sunt multe lucruri pentru care ar fi bine să fiu recunoscătoare…dar astăzi tot ce pot să fac este să plâng şi să plâng fără motiv până adorm…

şi poate cel mai amuzant lucru e că sunt dezamăgită pentru că al meu corp nu dispune de energia necesară pentru a se ridica din pat şi a scrie în jurnal, dar nu simt nicio urmă de emoție, sentiment legat de golul din inima mea…cre’ că doar…m-am obişnuit

maybe it’s just a bad day, right?

it must be…
-A.

9:16 am, Spain, 21/04/2017…friday

103 gânduri despre &8222;astăzi(19/42)&8221;

  1. Daca te referi la „asta e un gand trist”…nu e scris pentru cineva anume. Se invarte in jurul unei persoane, dar nu este scris pentru ea. Toate articolele de aici sunt scrise in primul rand pentru mine, iar apoi pentru cine vrea sa ma citeasca.

    Apreciază

  2. Cineva care a muncit mult inafara imi povestea depsre civilizatie si sa stii ca i lipsea Bucurestiul pentru ca te accepta foarte greu afara, i-a lipsit mizeria noastra zilnica pentru ca aia sunt o comunitate si nu se vorbea romaneste,.desi ca nivel salarial nu se compara cu Romania si am inteles perfect nu sunt facuta sa plec din tara, pe nicaieri pentru ca ma amuz treibil la cedari de prioritate, la huo de pe trotuare, ne-am invatat cu propria civilizatie.

    Apreciază

  3. totul tine de mentalitate de asta iti spun tuesti cea mai frumoasa cea mai inteligenta si esti un exemplu ca sa fii un exemplu trebuie sa inveti de la oamenii mari si invatam mereu si la 60 de ani, dar invatam lucrurile bune., pentru ca cine tine la el nu imprastie negativitate niciodata dar sa nu-ti faci din propria persoana niciodata un super ego. si oamenii negativi intr-o zi primesc lucruri bune dar s-ar putea sa treaca pe langa ele.

    Apreciat de 1 persoană

  4. Ce mi-a aratat cu adevarat faptul ca suntem foarte departe de civilizatie era gradina cu bujorii protejati, unii nu stiu ce sa mai faca sa creasca florile, noi dam iama ca nu era semnul?!era gradina personala de bujori…sa rupem sa ducem acasa la Bucuresti!

    Apreciază

  5. Toata lumea in excursie ad hoc trei statii si ia-o printre gropane pana la locul unde trebuia sa ajung de fapt, treaba este ca botul tramaviului a fost foarte aproape de capul soferului si treburi de-astea vezi zilnic , ce m-a mirat era chiuneala?!exsita nsite regului da prioritate tu cu tramaviul daca vezi ca prin loc indicat unul da sa treaca….intri in el?!

    Apreciază

  6. Eram intr-un tramvai in Bucuresti, libera circulatia da unul sa treaca vatmanita intra in el zbang, ce se intampla daca il lasa sa treaca?!ne dam jos toti din tramvai ala cu botul masinii varza, masina de lux, bolid,ala chiaun , aia chiuana eu trebuia sa trec ?!!!!cu tramvaiul?

    Apreciază

  7. Din punctul meu de vedere depinde cum te uiti la lucruri. Peste tot sunt aspecte negative si peste tot cele pozitive. Din ce imi povestesti in inima ta cele negative la intrec pe cele pozitive si asta e trist. Nu trebuie sa fie asa. Nu esti un copac. Nu trebuie sa fii un copac. Daca Bucurestiul iti face rau, paraseste-l…ca si pe un fost iubit toxic, nu?

    Apreciază

  8. Civilizatia din Bucuresti o vedem in intresectiile aglomerate cand tramavaiele intra in masini ,pietonii fluiera huo de pe margine si taxiurile se cred piloti de curse, asta ne-a trebuit, Bucuresti, asta am gasit!

    Apreciază

  9. Suntem atat de civilizati ca dam iama in campia cu bujori protejata ca vezi Doamne nu este semnul nu rupeti florile?!masa cu fiisa la cules de bujori pe la Prot tv!
    Nu era semnul!pana si cainii comunitari au invatat in Bucuresti sa traverseze pe la trecere, sa circule cu tramaviul si sunt cuminti, ce lasam in urma noastra zilnic prin Bucuresti este gunoi!
    am vila pe malul lacului daca vecina vine cu cazanul langa casa pun si eu gunoiul tot acolo, ce conteaza?!ne vede cineva?

    Apreciază

  10. ca la noi la Bucuresti, la nimeni!marii intelectuali te uiti pe strada arunca pe unde apuca, aia cu jeepanele isi arunca gunoaiele pe la padure, traim intr-o civilizatie eterna!ai vila pe mal de lac si gunoiul cat casa langa vila

    Apreciază

  11. ca exemplu iti dau poate cine stie ajungi in concedii pe Clisura Dunarii, imediat observi civilizatie, oamenii se distreaza,flori cat casele, alta lume allta poveste noi avem Bucurestiul!ne-am capatuit bine, pe la aia zici ca etsi in alta lume….bin eca suntem civilizati ne aruncam hor dogul din jeepane.

    Apreciat de 1 persoană

  12. Daca suntem mari genii, s-a auzit de noi prin ceva abia atunci si nici atunci , oamenii simplii in viata iti aduc cele mai mari bucurii…complicatiile sa iesi din ele lasa-le lor!daca asa mai avea 20 de ani mi-as face o casa la tara printre oameni sanatosi si printre muscate, am venit toti la Bucuresti ca am crezut ca este perla!si toti vrem sa fugim din el!

    Apreciat de 1 persoană

  13. Imi place sa ma murdaresc. Nu stiu daca ma voi feri daca nu voi dori asta. Cel mai probabil nu. Si daca nu ma voi feri, inima imi va intepata cu aripile persoanei respective si din sangele mele vor asterne iar pe hartie trandafiri albi.

    Apreciază

  14. Cel mai cuminte cel mai de casa, asa este sa stii si crede-ma m-as bucura ca sa intalnesti un baiat simplu dar cu suflet bun si sa stii ca vei fi fericita., nu „intelectuale” nu drame nu bla bla bla..sa poti construi ceva .
    sa te bucuri de viata iti spun pana cand intelegi esti libera, nu ai copii, nu ai 50 de ani, ai viata in fata si poti straluci! sa te feresti de drame, de barbati complicati, de „lady” ale lor in general dacal vezi ca sta prea mult langa masa lasa-l!

    Apreciat de 1 persoană

  15. Inca nu am muscat din viata cu adevarat. Am doar 20 de ani. Viata parca doar pe mine ma asteapta, dar timpul se scruge mereu printre degete si viata nu asteapta pe nimeni. Mai am o lume de explorat

    Apreciază

  16. Se trece prin multe pana cand fiecare stie cat sa intinda vorbele…m-as bucura enorm sa intalnesti un om cu care sa te intelegi, tu sa fii frumoasa, tu sa stralucesti,nu cauta barbati frumosi ca ti -i fura altele, vine intelectuala si hat!Ce mai conteaza ca dupa se culca cu prietenul?!ia-ti unul mai frumos ca d…sa aibe ceva frumos ochii, gura, parul, este suficient, sa fie de casa sa nu -i placa sa umble, lasa sa fii tu aia frumoasa.

    Apreciat de 1 persoană

  17. Eu am o personalitate voluntara si nu este usor pentru celalalt sa suporte fa aia fa aia ,,,innebuneste…trebuie lasat spatiu ca altfel sar scantei, daca ma maritam la 18 ani divortam sigur pentru ca era doar mintea de 18 ani si atat, iar pe ala cu lady o aveam pe lady pe cap toata viata

    Apreciat de 1 persoană

  18. Andreea nu ai pentru ce, sincer asta gandesc asta spun asa sunt eu si te astept sa-mi povestesti cand te vei indragosti cu adevarat de cineva cum este si cred ca atunci oamenii din trecut vor ramane trecut, abia atunci te desprinzi cu adevarat de ei cand in viata ta ai pe cineva , cand cresti cu acel cineva si sa nu cauti niciodata frumusetea fizica sa cauti frumusetea interioara si sa fie capabil sa construiasca cu tine, firea mea este foarte diferita de firea celui cu care stau de ani de zile dar odata ce stii limitele, asperitatile, ceea ce poti sa spui pana unde poti, timpul le rezolva si adevarata relatie se transforma in camaraderie, este foarte important sa treceti prin greutati, prin impotriviri ca sa va slefuiti pe voi insiva, nu exista relatie perfecta, unii stau din interes, altii stau din comoditate, altii din obisnuinta dar este cel mai important lucru dintre un barbat si o femeie este camaraderia, o sa aveti furtuni, o sa ai zile cand o sa spui ce-o sa spui dar adevaratele relatii rezista probei timpului cand este camaraderie, ai o paine o faci pe din doua, doua rosii una tu si una eu, asta este mentalitatea si sa stii ca daca ma maritam la 18 ani cu acela nu rezistam, pentru ca mintea mea nu era de 40

    Apreciat de 1 persoană

  19. Mie nu-mi placeau ceaiurile dar iubesc ceaiul din portocal pentru ca asa vorbeam cu my lady, a vea o mentalitate de invingator o poti invata de la oameni pe care Dumnezeu intr-o zi ti-i aduce in viata, pentru ca esti atat de tanara, sunt sigura ca vei primi niste daruri pe drumul tau si vei invata sa iubesti cu adevarat gradinile de portocal.

    Apreciat de 1 persoană

  20. cu toata veselia mea cu toata exuberanta, cu tot temperamentul meu flegmatic sa stii ca m-am plimbat printre ruine dar am invatat o lectie, toti plecam intr-o zi, Vis de portocal l-am scris pentru oamenii mari care pleaca dimineata cu cate un inger de mana si pleaca fara sa stim.

    Apreciat de 1 persoană

  21. Exact aceeasi tristete am avut o la moartea lui George Michael, aceleasi ruine de idol zburand de mana cu ingerii, aceeasi tristete imensa am simitit la moartea unui om, eu care sunt o fire vesela si in general flegmatica, oamnei exemple care pleaca mult prea devreme.

    Apreciat de 1 persoană

  22. Dela my lady am invatat cum secretele din viata bine discutate, invatate lectiile se transforma in victorii, ea m-a invatat si eu te invat si pe tine, mereu o mentalitate de invingator, sunt oameni putrenici langa care zboara ingerii dar care te invata din putinul timp ramas sa iubesti gradinile de portocal.

    Apreciat de 1 persoană

  23. Doamna cum imi place mie sa-i spun my lady niciodata nu mi-a spus cat de aproape sunt ingerii de atunci iubesc ceaiul din portocal. si cand vorbeam nu aveam secrete , prieteni in viata gasesti desi sunt ruine in spatele lor si zboara ingerii, eu am banuit ceva dar n-am stiut adevarul poate eu bogdanapovestiri m-as fi rugat la ingeri prin gradina mea de portocal

    Apreciat de 1 persoană

  24. oamenii din trecutul tau sunt oameni din trecut si atat.
    oamenii care tin la tine si te respecta nu te judeca, pe aceia sa-i cauti, pe cei din trecut lasa-i in trecut, eu am primit o lectie despre sinceriate de la un om execeptional care m-a indragit asa cum sunt si uneori sunt rea la ceai din portocal cu ingeri zburand.

    Apreciat de 1 persoană

  25. Suflete frumoase si mari care nu-si gasesc locul prin lume, dragostea vine, macar sa credem asta de la oamenii exemple, eu nu mai caut pe cineva de ani de zile pentru ca am facut deja o alegere dar daca sunt intrebata ce este dragostea este visul din gradina de portocal si asa mi s-a spus si mie la un ceai de portocal, esti unica, asa iti spun si tie, asa mi s-a spus la 18 ani, esti unica, asa iti spun si tie.

    Apreciat de 1 persoană

  26. Cand te ninge iarna si brazii inalti te privesc inghetati si te indragostesti cu adevarat sa stii ca am avut dreptate, atunci vei stii ce inseamna dragostea si -ti vei aminti prin gand ca zapazeile vin cu renii si cu gradinile de portocal, aceea este dragostea pe care trebuie sa o primesti in viata ta la 20 de ani, gradini de portocal, zapada alba si carusel de vise, daca pe mine nu m-a invatat nimeni, eu te invat pe tine si pe altii ca tine cu suflete mari.

    Apreciat de 1 persoană

  27. Asa pleaca din viata oamenii mari, in tacere si dimineata si ne raman in urma gradinile de portocal, la un ceai de porocal ma intreb cum traim fara ei sau daca am invatat suficient de la ei ca sa putem sa fim noi insine exemple.

    Apreciat de 1 persoană

  28. Si eu am invatat la 43 de ani de la cineva intr-o scurta perioada de timp multe lucruri despre viata si crede-ma ca vorbeam depsre secretul de la 18 ani, de prabusiri in viata despre camaraderie, despre fidelitate, la un ceai de portocal.

    Apreciat de 1 persoană

  29. Mintea oamenilor este necunoscuta, nici sa nu incerci sa o intelegi, a privi viata cu detasare si cu respect pentru propria ta viata insemna sa ai grija de tine si sa in general sa mergi pe drumul tau, dragostea vine singura, nu cand vrem noi, adevarata dragoste vine cu zapada mare si alba si Last Christmas, fiind o fata de exceptie ti se potriveste Vis de portocal foarte bine, este o poveste la care tin cu tot sufletul pentru ca am scris-o cu gandul la oameni de exceptie.

    Apreciat de 1 persoană

  30. ma intalnesc acum ani de zile cu un prieten comun eu nu l-am recunoscut, el pe mine da si de la acel prieten cunostinta mai bine spus am aflat marea veselie si crede-ma pe cuvant ala povestea eu ma inveseleam, ala era suparat rau cand povestea nu inteleg de ce, eu veslelie dintr-o data ce bine ai ajuns!

    Apreciat de 1 persoană

  31. astazi este amintire dar ideea este ca se poate, de aceea daca cineva ma intreaba exista dragoste adevarata da exista!pentru ca eu am intalnit-o si am avut marele noroc ca dupa ce am trecut prin marea boceala sa cunosc un om langa care am ramas.

    Apreciat de 1 persoană

  32. Iubirile adevarate le intalnesti la 18 sau 20 de ani atunci ai inocenta, ai puritate sufleteasca, adica varsta ideala de a te indragosti cu adevarat si imi plac sa fac o poveste dintr-o iubire extraordinara de care nu stie nimeni pe care am intalnit -o la 18 ani si care a ramasa acolo prin zapada.

    Apreciat de 1 persoană

  33. Tu ai obesrvat ca sunt foarte directa si sa stii ca dragostea in general cand vine vine cu zapezi albe si mari, dragsotea adevarata cunoscuta la 18 ani, la 43 este secretul meu, imi permit ca sa -l fac un secret dar obisnuiesc sa spun cuiva care poate nu a intalnit inca pe cineva special ca merita sa traiesti viata exact asa cum este.

    Apreciat de 1 persoană

  34. Sa stii ca toti suntem putin luati si cine nu recunoaste asta are o problema cu el insusi, dragostea nu este cand lady masa se baga in viata lui fiisu si auzi dupa ani de zile ca marea intelectuala gasita se culca cu cel mai bun prieten al aluia

    Apreciază

  35. Sa-ti dau un exemplu concret despre cum trec anii si cum poti gandi atunci si cum gandesti astazi, o mare iubire sa-i spun asa ma rog, astazi nu mi se mai pare deloc, ma-sa vroia una cu facultate, ca sa vezi ea o mare „lady” cauta pentru fiisu doar cu facultate, special!pleaca fiisu dupa o relatie cu mine pentru ca ea, marea lady se baga in viata lui fiisu, eu depresie vaaai ce s-a intamplat si apoi l-am cunoscut pe barbata-miu

    Apreciat de 1 persoană

  36. Si problema mea la 19 si 20 de ani a fost depresia, nu cauza de un el sau de ceva, cat pur si simplu de creierul meu. A fost rezultatul unor ani plini de lucruri mai putine placute care eram ingropate si putem spune ca am explodat, dar mie imi place sa spun ca am inflorit asa.

    Apreciază

  37. Nu mi se pare ca e nevoie sa vina cineva, daca un altcineva pleaca. Nu in ceea ce priveste relatiile.
    Oamenii pleaca din multe motive indiferent de ce reprezinta ei pentru noi si e normal. E sanatos. Doamne, nu as mai vrea sa fiu prietena cu ai mei colegi de liceu(desi cam niciodata nu am fost). E modul nostru de crestere. Evoluam si unii oameni sunt prea ‘mici’ sa mai intre cu noi pe alte usi si e bine asta. Cei ‘mici’ raman cu lucrurile lor, cu drumul lor si tu te avanti intr-un necunoscut. Si ce e mai frumos in viata decat necunoscutul? Ai sansa sa intalnesti oameni noi, sa ti sa rupa inima, sa o cosi iar, sa dai de oportunitati geniale, sa ai anumite intalniri care sa iti schimbe cumva modul in care vezi viata, sa ai conversatii intr-un hostel cam pustiu cu o persoana atat de nebuna ca tine care iti poate fi tata si sa vezi ca e fericit in drumul lui nebun si sa prinzi iar un suflet de speranta intre maini. E necunoscut. Nici macar nu poti vedea in ce te arunci. Si nu asta frumos? Pentru mine cateodata vine cu o doza de adrenalina, alteori de liniste, dar cam niciodata de frica(si daca vine ma intreb de ce e acolo). Oamenii tind sa uite ca fiecare zi e un mare necunoscut, ca fiecare ora care urmeaza, fiecare secunda, minut e un necunoscut…dar ei uita. Poate uita pentru ca traiesc intr-un trecut…ca isi repeta ziua de ieri, din nou si din nou. Si asta nu e viata, nu e o viata pe care mi-as dori-o. Sa traiesti aceeasi zi cu mici schimbari, poate invizibile ani si ani si ani si dupa pensie si dupa mori.
    Despre ce vorbeam initial? Ah, ca in relatii nu cred ca daca pleaca o persoana alta trebuie sa vina…daca alta vine pe nepusa masa, va pleca iar. Cateodata, de multe ori ai nevoie doar de un timp cu tine, sa intelegi ce s-a intamplat, sa simti ce ai de simtit cat e nevoie, sa faci lucruri, sa fii, sa respiri.
    Sigur, cateodata unii oameni pleaca din viata ta pentru ca alte persoane trebuie sa apara in urmatorul capitol…cand tu cresti cumva, cand evoluezi.

    Apreciază

  38. Imi pare rau pentru pierderea dumneavoastra!
    Multumesc!
    Si multumesc tare, tare mult pentru vorbele intelepte!
    Nu tanjesc dupa o relatie. Nu imi mai doresc una de ceva timp. Ideea compromisului imi sta mereu in minte pentru ca uneori indiferent de felul relatiei ajungi sa faci unele compromisuri. Dar nu de asta nu imi doresc o relatie. Sunt doar atat de bine cu mine. Uneori ma sperie putin cat de bine pot sa fiu doar eu cu mine.
    Am parti introvertite in mine si parti extrovertite. Cred ca fiecare are cumva putin din ambele. Imi place mult ca in aceasta perioada imi descopar partea introvertita mai mult, ca fac asta de cateva luni si e atat, atat de bine.
    Andreea

    Apreciază

  39. Sunt o persoana complicata si complexa si da, cred cu tarie ca daca nu as fi asa m-as plictisi teribil. Nu am fost niciodata doar un robot sau doar o oita printre alte milioane, miliarde de oite.
    Am invatat sa ma ascult foarte bine si sa ma accept in lunile care au trecut si cursurile nu sunt inca pe sfarsite. Cat timp ma ascult, imi pun intrebari, ma las sa simt ce am de simtit, e totul bine. Sunt zile bune, zile mai putin bune…important e ce facem noi cu noi in ambele cazuri, cred eu
    Andreea

    Apreciază

  40. Vreau sa cred ca nu mai am una. Dar nu pot spune ca nu am avut din moment ce era un dezechilibru in creierul meu, dar va multumesc pentru comentariu.
    Nu stiu daca m-am considerat vreodata -defecta-, nu prea cred(dar sincer nu imi amintesc multe), dar ma consideram bolnava pentru ca eram si era linistitor intr-un anume fel sa pun o eticheta pe ceea ce am.
    Am gasit linistea, am gasit binele chiar daca acum al meu corp m-ar putea contrazice pentru ca e destul de obosit dupa cateva drumuri.
    Multumesc frumos pentru ganduri!

    Apreciază

  41. Mai bine sa fii conisderta tralala si sa ajungi cineva decat sa porti o uniforma, ne-am uniformizat destul ani de zile, talentele trebuie sa straluceasca, sa lasi ceva dupa tine, un blog, o gradina, ceva al tau un pom, mereu spun hobbyurile fac minuni pentru suflete si sa zugravesti o camera in mov si galben este un hobby tu ai afcut lucrul acela si lauda-te ca l-ai facut!nu astepta ca cineva sa iti spuna Bravo, spune singura uite ce am facut!uite ce am scris eu!si daca altii sunt aia normalii sa faca si ei ce ai facut tu.
    te pup.

    Apreciat de 1 persoană

  42. Sau Pablo Picasso din nebun nu l-au scos,…astazi sa ai un tablou Picasso original…asa este lumea facuta si daca nu am fi asa, sa stii ca ne-am plictisi dar asta nu inseamna ca visul tau oricare ar fi el nu trebuie urmat!

    Apreciază

  43. Iti voi citi blogul cu placere si cateodata iti mai las cate un mesaj sa te inveselesc, sa-ti mai spun cate ceva poate ca la 20 de ani poti face lumea sa se invarta, asa sa iti amintesti ca marile vedete mancau din gunoaiele menajere si tot si-au urmat visul.

    Apreciază

  44. Marile talente mancau de prin gunoaie si apoi vocea respectiva a fost mediatizata in toata lumea , exemplele le invatam de la oamenii mari, Tina Turner manca de prin gunoaie…cine este astazi?Cine nu stie de Tina Turner?Manca din gunoi si nu a interesat- o decat sa-si vada de drum, oamenii exemple lasa exemple.

    Apreciază

  45. Interesant cum pot unii pune niste diagnostice asa fara sa se gandeasca si la suflete, „specialist”i, oameni care se trezesc vorbind, astea sunt prostii, bucura-te de viata ta exact asa cum este!

    Apreciază

  46. Eecompensa sufleteasca este cand cineva citeste o fraza si spune ea este gandurineclare, fata aceea cu blogul…fara sa -ti citeasca numele si sa stii ca este o mare bucurie, mintea ta considerata hai hui de catre unii poate da niste recompense unice,marile talente ale lumii desi nu ne comparam au fost ridiculizati, facuti nebuni, apoi au epatat.

    Apreciază

  47. Cine nu te place nu trebuie sa te placa lumea, pa si la revedere!cauta oameni care gandesc ca tine, care au aceleasi preocupari, cultiva-ti talnetele pe care le ai, arata talentele pe care le ai!lauda -te singura!
    Suntem foarte multi pe planeta, trebuie sa stim fiecare sa ne facem reclama.
    Invat si eu de la tine din felul in care scrii si considera ca daca eu iti spun lucrul acesta nu te mint, este foarte greu sa scrii, uneori, este foarte greu sa transmiti ceva si numai o persona sincera si directa poate sa o faca si trebuie sa emotionezi, sa fie mesajul tau inteles, poezia ca si proza sunt o arta , sa pictezi in cuvinte dar sa fie ale tale este foarte greu, invatam unii de la altii si daca iti pui amprenta ta personala pe ceea ce faci, abia atunci esti unica, cineva care citeste un text scris de tine fara sa citeasca si numele tau dar sa stie, dupa stil ca tu l-ai scris, asta este originalitate.

    Apreciază

  48. Ti-or fi bagat in cap niste prostii, lasa-le intr-un sertar, nimeni nu seama cu nimeni si nimeni nu seamana cu mama sau tata fiecare este unic ma refer la comportament, asa cum i-am spus unei fete de 20 de ani care credea ca daca plecase x se terminase lumea, asa iti spun si tie, fa-ti gradinile proprii de hortensie, fa-ti propriile vise, nu conteaza daca le indeplinesti, conteaza calatoria ta proprie si in general nu asculta de ce zice lumea, ti-o repet mereu sa iti spui eu sunt cea mai frumoasa, cea mai desteapta, cea mai cea!

    Apreciat de 1 persoană

  49. Talentul de a scrie este un har, la fel ca talentul de a canta , de a picta, este o arta si un dar lasat unor oamnei pe pamant ca sa duca un mesaj catre altii, eu sunt o fire vesela dar veselia este gen umor negru, asa sunt eu, am o parte care ma reprezinta si acesta bogdanapovestiri si o parte pe care nimeni nu mi-o stie, decat persoanele apropiate, in general temperamentul meu este flegmatic, lucru nu prea usor de digerat si sinceritatea mea este taioasa, niciodata nu m-am gandit ca vezi Doamne daca cineva este special are ceva la cap, este o prostie.

    Apreciat de 1 persoană

  50. Stii ca oamenii simplii sunt oamenii care isi vand pe la piete busuiocul verde si pe langa ei trec jeepurile mari si negre, aceia sunt oamenii simplii care vin de la kilometrii prin piete, de la orele 4 ca asa au invatat sa munceasca, aceia ne pot judeca pentru ca o fac fara sa raneasca, altii nu.

    Apreciază

  51. Doctorii in general mint si ei sa stii, iesi din mintea ta si bucura-te de viata, ceea ce -mi place in general in viata este sa intalnesc oameni speciali si oameni simplii, nu te lua dupa nimeni pentru ca nimeni nu este mai presus decat nimeni, suntem egali in fata lui Dumnezeu si daca ne judeca cineva El sa o faca, nu lumea, ai ani de zile sa te simti bine in pielea ta si sa stii ca scrii exceptional, sa-tu cultivi acest talent, sa-ti afci din asta mai mult decat un hobby, gradinile de hortensie cand infloresc, infloresc pentru oameni speciali, infloresc pentru visle tale cele mai frumoase si iti spun si tie asa cum i-am mai spus unei fete de 20 de ani, bucurati-va de viata!

    Apreciat de 1 persoană

  52. Macar scapam de azil, asta este ideea,daca castigam la loto premiul cel mare macar ne putem alege azile de lux…uneori ma gandesc ca oamenii isi cauta perechea ca le este frica ca la batranete sa nu fie singuri…desi cunosc oameni care traiesc foarte bine singuri si asta a fost propria
    alegere si ceea ce isi doresc este sanatate, pentru ca daca stai bine sa te gandesti, fara sanatate fizica poti avea palate nu conteaza.
    La 20 de ani pana la 60 la modul sigur intalnesti pe cineva stabil, care, la 60 de ani sa-ti arate drumul din parc pana acasa….probleme sa iti faci dupa 40 ,50 daca esti singur…o sa-ti mai scriu ca sa te inveselesc, daca as mai avea 20 de ani cu mintea de acum…si eu la 20 aveam aceleasi probleme astazi cand ma gandesc pe cuvant sa ma crezi ca par fum….sa stii ca la 43 de ani nu inteleg prea bine acest cantec si stii de ce,
    pentru ca niciodata nu m-am gandit ca daca pleaca cineva altcineva nu vine in loc, mentalitatea ta sa fie mereu de invingator,
    tu esti unica, tu esti cea mai inteligenta, tu esti cea mai cea…asa atragi lucrurile bune in viata ta.
    Viata este facuta din lumini si umbre.
    Exact asa trebuie luata.

    Apreciat de 1 persoană

  53. Daca ajungem pe la 60 de ani sper sa o facem,cu asta ramanem cu amintirile, jurnalele si de-asta este bine sa te bucuri de viata la 20 ca nu se stie pe la 60 vre-un alzeheimers ceva si uitam drumul din parc pana acasa,eu am un un umor mai negru in general dar chiar imi place cand oamenii sunt speciali si de-asta iti spun, pana la 60, nu se stie ce este pus pentru tine, marele noroc in viata este sa gasesti si un mos cu care sa te intorci din parc , daca intr-unul da alzehiemarsul macar celalalt este cel care iti gaseste mereu drumul spre casa.

    Apreciat de 1 persoană

  54. Mie imi spunea cineva care demult este plecata printre ingeri ca dupa trenuri si barbati sa nu plangi niciodata, mereu este cineva pus de o parte si pentru tine, iar marile iubiri pierdute intr-o zi iti vor parea ca fumul, la 20 de ani, la 18 ani, viata este o sarbatoare, viata poate fi o minune, la 20 de ani poti face ceea ce vrei, cantecul acesta il intelegi pe la 40…si de la 20 la 40 pot fi foarte multi care pleaca….pana la 40 ai tot timpul ca unul sa ramana….esti o fata inteligenta si iti spun sigur pana la 40 de ani unul va ramane sigur, va sta de bunavoie…o sa ai 43 de ani si o sa-i spui mai
    du-te si tu la o plimbare ca sa poti revedea singura un jurnal de la 20 de ani, o sa te saturi intr-o zi de relatia stabila desi vei stii ca ala este pentru tine si atunci vei stii ce inseamna cantecul acesta dintr-o alta perspectiva, totul este un compromis, la 60 de ani daca ajungem nu mai este dragostea de la 20, ne tarsaiam prin parcuri cu bastonul,luam pastile,la 20 iubesti cu adevarat sau la 18 la 40 si pana la 60 este prietenie si compromis, nimeni nu o tine intr-o mare dragoste.

    Apreciat de 1 persoană

  55. Ai un mod interesant de a scrie si imi place blogul tau, daca am trai intr-o lume perfecta nu ne-am mai savura dramele si nu am mai avea depsre ce sa scriem, daca lumea ar fi asa roz si mare nu am stii cand suntem fericiti cu adevarat, iar Patricia Kaas – Les Hommes Qui Passent – YouTube este o piesa care spune multe si ai in fata ani ca sa o intelegi cu adevarat

    Apreciat de 1 persoană

  56. Si zilele cand nu vrei sa te faci nimic, si zilele cand esti vesela si zilele cand stai in pat si zilele cand esti tu insati fac parte din viata ta, exact asa cum este, astazi intalnesti minuni, maine lucruri false, asa este viata dar este un dar, oamenii vin, oamenii pleaca, oamenii iubesc si tot oamenii uita, asa suntem facuti daca nu ar fi asa am trai intr-o lume perfecta si
    ne-am plictisi ingrozitor.

    Apreciat de 1 persoană

  57. Nu ai o minte bolnava esti un suflet special si sa nu uiti ca in viata lucrurile simple iti aduc linsitea, oamenii simplii te fac fericita si fiecare zi trebuie sa fie o bucurie pentru ca viata este un dar, tristeti, drame, iubiri, oameni care pleaca, totul se uita.

    Apreciat de 1 persoană

  58. Foarte frumos scris, oamenii daca pleaca sa-i lasi sa plece si fiecare zi de la Dumnezeu trebuie privita ca o binecuvantare, in lucrurile simple gasesti fericirea.
    Esti un suflet special si ai ani in fata ca sa gasesti ceea ce cauti

    Apreciat de 1 persoană

  59. Si legat de sfaturi ignorante…nu gasesc scuze pentru a le face okay si probabil niciodata nu voi gasi, dar inteleg ca de multe ori ele din bunatate, dintr-un loc bun si cald…
    As putea spune foarte bine ca sunt obisnuita cu ele bc le aud aproape zilnic, dar ma sunt deranjata de ele…poate pentru ca ignoranta persoanelor ma deranjeaza pe mine…in special in cazul afectiunilor, bolilor psihice…mi se pare revoltator si cateodata fascinant cum oamenii aleg sa vada problemele la genunchi si ficat, dar nu si problemele creierului…care este cel mai important organ din punctul meu de vedere, fara el nu poate exista viata…again, din punctul meu de vedere…poate corpul iti traieste, dar tu nu traiesti cu adevarat…am multe de spus despre toate aceastea, despre multe in general…

    Apreciază

  60. Ah, si legat de cuvinte pentru a vorbi…doamne, cuvintele sunt superbe, ne ajutam sa formam lumi, sa construim poduri, sa exprimam dorinte, realitati…si uneori sunt doar folosi pentru a ne urzica sufletele…dar uneori, uneori pur si simplu par inutile…pentru ca mereu te vei intelege din priviri cu un copil de 3 ani pe care il vezi in magazin si mereu te poti intelege cu un om fara cuvinte…dar cred ca pentru multe persoane linistea este mai apasatoare, mai usturatoare decat cuvintele tipate si pline de adevaruri crude…oamenii se comporta ciudat in liniste…dar eu o gasesc racoritoare pentru ca sunt tipa aia ciudata care cateodata in mijlocul conversatiei se opreste doar pentru a te privi…care uneori poate sta cateva ore pe skype cu cineva colorand si privind cealalta persoana in acelasi timp, dar poate persoana de la celalalt capat gaseste asta ca un motiv de ingrijorare, ca si cum subiectele de discutie s-au terminat si „acum…acum cine suntem noi?”…si poate rupe orice legatura cu tine…poate oamenii pleaca de prea multe ori cand linistea se lasa pentru ca adevarul e doar incomod…dar pentru mine mereu va fi ceva minunat, ceva care mereu vorbeste, desi pare ciudat cand ma gandesc la acest lucru pentru ca dupa cum ti-am mai spus eu imi gasesc linistea in agitatie, cand totul pare ca se misca intr-o viteza cu care nu poti tine pasul…atunci parca pentru mine oamenii incetinesc si privesc lumea in ochi…I don’t know…sunt o persoana ciudata si complexa si complexa si ciudata…
    🌹

    Apreciat de 1 persoană

  61. That’s the thing…nu pot sa ies din mintea mea bolnava…nu am un buton pe care sa apas si sa respir cu adevarat din nou…sunt doar zile mai bune si zile mai proaste…sunt zile in care ma pot ridica din pat si pot explora frumusetea lumii si sunt zile ca aceasta in care nu ma pot ridica din pat, in care pana si tinutul telefonului in mana imi este un efort de neimaginat…astazi serialele nu ma vor distrage, nimic nu ma poate distrage si nu pot face nimic decat sa stau in pat si sa astept ca al meu corp sa fie atat de obosit incat sa adorm…viata si depresia sunt asemanatoare din acest punct de vedere…nu poti stii sigur cum va arata ziua de maine chiar daca o planifici, nu ai idee cu cine te vei intalni intamplator cand vei merge sa iti iei cafeaua…nu stii nimic, dar poti spera, poti presupune…

    Apreciază

  62. Mi-ar place să te am în față … Probabil n-ar fi nevoie de cuvinte să vorbim, să ne înțelegem.

    P.s.: era doar un comentariu … random. Prin care voiam să îți zic doar să ieși din mintea ta „bolnavă” și să respiri. That’s all !

    Iartă-mi îndrăzneala, sau ignor-o ❤

    Apreciat de 1 persoană

  63. Partea de psiholog din mine imi explica multe deja despre felul in care am absorbit acel comentariu.
    I’m having a really bad day and my mind is all over the place, but I guess the last part is nothing new.
    Anyway, ceea ce am vrut sa spun, ceea ce ar fi fost bine sa spun in cuvinte mai frumoase este ca nu ma cunosti si nu aceasta este motivul…locurile in care am fost in ultimul an nu mi-au influentat starea in niciun fel…cat de legat de pauza…well, e o discutie mai lunga aici…practic depresia a venit la pachet cu o mare pauza, nu o vacanta, o pauza…dar desi nu ma am responsabilitati, obligatii din niciun fel…simt o presiune extraordinar de mare…cateodata(de multe ori) de la persoanele care s-au plictisit de faptul ca inca nu sunt bine, rareori vine de la mine constient…idk, nu stiu, nu ma simt intr-o pauza desi sunt in una pentru ca mintea mea este bolnava, asa cum imi spun doctorii si nu ma pot relaxa cu adevarat si am incercat multe, trust me…
    🌹

    Apreciază

Lasă un răspuns

