pentru toți și pentru mine…(18/42)

pentru toate persoanele care-mi văd doar părțile mai puțin bune din viață, pentru oamenii care simt milă față de mine pentru că greșelile mele parcă m-au înghițit și pentru mine…

greșelile mele nu mă definesc,

greșelile mele în ochii mei sunt doar alegeri și ca fiecare alegere, ca fiecare acțiune, ele au venit cu provocări, cu multe lecții care au așteptat să fie învățate.

greșelile mele în ochii mei sunt binecuvânturi, sunt lucruri care m-au format, unele sunt lucrurile pe care nu aveam curajul să le fac și ele s-au întâmplat parcă fără mine. au fost locuri din care eu mi-am dorit să plec, dar nu aveam puterea de a acționa, sunt lucruri în care eu am pășit cu dorință și încredere și s-au dovevit a fi nefolositoare în lumea mea.

greșelile sunt doar o parte mică din viața mea, din personalitatea mea. ele mi-au făcut povestea mult mai interesantă, dar povestea mea nu s-a oprit în ele, povestea mea nu se oprește aici și nici a ta nu trebuie să o facă.

 

în spatele fiecărui *rău* se ascunde un *bine* mai mare pe care este nevoie să-l căutăm, să-l explorăm, un *bine* de care este nevoie să profităm și eu asta am făcut…

deși oamenii cred că mi-am ratat viața, deși oamenii cred că eu am făcut greșeli care nu mai pot fi reparate, deși oamenii cred că în viitorul meu nu mai poate exista nicio rază de lumină…eu în mizeria mea am găsit cel mai mare soare.

povestea mea este încă neterminată și vreau să scriu un roman frumos cu multe puncte culminante în continuare…povestea mea nu s-a terminat.

5:18 am, 18/04/2017

 

acest articol este extras din jurnalul meu așa cum l-am scris, deși uitându-mă acum la el în consider unul fără echilibru, pe alocuri fără sens și cu multe repetiții și multe altele, practic unul *prost*.

am decis să îl postez așa…raw…pentru că astăzi este o zi specială, pentru că ieri a fost o zi specială…pentru că mâine va fi specială într-un loc special în care eu nu sunt și pentru că la 5 dimineața mă gândeam ce s-ar întâmpla dacă aș fi acolo și mi-aș fi dorit să le spun aceste lucruri și multe alte, în forme mult mai bune, evident…

 

cred că l-am postat aici pentru că stăteam prea mult în capul meu, deși văzuse recent paginile jurnalului…

 

-Andreea.

Lasă un răspuns

