nu respira prea tare(18/42)

liniştea acestor ore care sunt prea devreme în dimineață este întreruptă mereu parcă doar de mine şi de maşinile care trec în viteză.
e atât de profundă şi eu încerc să nu o stric şi parcă mă opresc din respirat pentru câteva secunde doare pentru a-i da ei spațiu să existe.

o cunosc mult prea bine,

o regăsesc mereu când toată lumea pare că doarme şi o stric mereu când încep să-mi colorez sufletul pe paginile jurnalului meu albastru şi ea doar dispare ca şi cum nu ar fi existat şi mă lasă doar cu gândurile mele, cu

gălăgia din mintea mea.

-A.

Lasă un răspuns

