energie şi lumină…(17/42)

prietenia noastră s-a stins acum câteva luni şi cred doar că îmi e dor de el, 

dar sper să nu mai fim în viața altuia niciodată pentru că C. a fost prea mult pentru mine, m-am bucurat prea mult de el, de prietenia noastră încât eu am făcut eforturi şi nu ştiu, lui nu-i părea că-i pasă cu adevărat şi eu încercam mereu să nu văd asta şi să mă mulțumesc cu explicațiile lui…

energia lui, spiritul lui, personalitatea lui, pur şi simplu el era ca o rază de lumină deşi trecuse de atât de multe ori prin perioade puternice de întuneric şi eu adoram acea lumină, o adoram prea mult şi poate încă o fac 

deşi prietenia noastră poate nici n-a existat…
cre’ că doar îmi e dor de tine, om despre care nu am mai auzit de câteva luni…huh
-A.

3 gânduri despre &8222;energie şi lumină…(17/42)&8221;

  1. Fac acest lucru, acesta este planul, dar câteodată cu un motiv sau fără mai apar oamenii din trecut în minte şi vin cu o esență de dor şi atunci aleg să simt, să simt tot ce am de simțit, să pun totul pe hârtie, să le trimit gânduri bune şi să-mi continui viața în stilul meu.
    -A

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

