după ce durerea dispare(14/42)

A: „Ce rămâne după ce durerea dispare?”

M: „Iubirea.”

aşa mi-a răspuns M. anul trecut, cel mai probabil într-o zi dulce de mai…şi cât m-am învărtit să găsesc explicația acestui răspuns şi nu ştiu dacă am găsit-o pe cea la care  M. s-a gândit…dar am găsit ceva, parcă după luni de căutare în deşert am dat de puțină apă…
şi vezi, m-am gândit la început că are sens ca iubirea să rămână şi m-am gândit la ciclul iubire-durere…şi la mai multe, dar răspunsul meu de astăzi nu este cel 

evident.

nu ştiu de ce am scris această întrebare şi acest răspuns aici, nu ştiu cum sau de ce încă îmi pot aminti perfect fiecare răspuns, fiecare lucru spus…chiar dacă Snapchat-ul a îngropat converasațiile noastre cu mult timp în urmă.
Poate îmi este dor de M., cred că asta e…dar noi oricum nu mai vorbim, noi oricum nu mai căutăm împreună răspunsuri la întrebările cele mai nebune ale vieții…

noi nu mai.

-A.

Un gând despre &8222;după ce durerea dispare(14/42)&8221;

Lasă un răspuns

