nu sunt pregătită…sau sunt?(9/42)

*

nu pot să dorm 

şi nu pot să mai adorm…

e trecut de ora 1…de fapt, era

acum e 6 dimineața…şi tot nu pot adormi din nou

poate e pentru că astăzi e o zi importantă pentru mine…foarte importantă

dar ştiu că ar trebui să fie doar una banală…

am mai făcut acest lucru…deee 9 ori, dacă am numărat bine, nu ştiu e târziu…well, târziu pentru mine şi devreme pentru oamenii care se pregătesc să îşi înceapă ziua, pentru soarele care e pregătit să sărute cerul…ah, pregătit…

da, despre acest lucru am dorit să vorbesc inițial, wait a sec, am nevoie să-mi culeg gândurile dintr-un jurnal şi să-mi aprind țigara…aşa, ce spuneam?
„nici măcar nu mă mai întreb dacă sunt pregătită pentru ceva anume pentru că de cele mai multe ori nu cred că sunt sută la sută, de multe ori simt că nu stăpânesc nimic, că nu am niciun fel de control şi alteori…alteori viața îmi aruncă obstacole şi posibilități în locurile mele de joacă pe care presupuneam, ‘ştiam’ că le voi găsi aşa cum le-am lăsat.

asta nu înseamnă că nu mai e nevoie să mă pregătesc. mereu o fac, mereu o voi face, dar am renunțat la obiceiul toxic de a mă întreba…pentru că de cele mai multe ori, indiferent de răspuns, mă vizita anxietatea.”

dacă în fiecare dimineață îți verifici starea de spirit, cel mai probabil mintea ta va găsi motive pentru a te ține în pat…am învățat acest lucru în această perioadă interminabilă de explorare a depresiei mele. am încetat să mă întreb. prima întrebare pentru mine este acum: „pentru ce eşti astăzi recunoscătoare?”.

am încetat să mă întreb şi acum e mai bine.

de ce scriu acest articol? ah, da pentru că astăzi se întâmplă o chestie care trebuie să se întâmple ieri şi e importantă şi încerc să opresc scenariile din mintea mea şi să-mi ignor fiecare os din corp care strigă că nu sunt pregătită. de ce? pentru că dorința este prea mare şi pentru că e atât de minunat să îți doreşti lucruri.

cre’ că am nevoie de somn

-A.

Lasă un răspuns

