un gând ciudat…(6/42)

08/04/2017, Sâmbătă

 

6:29 pm

încep să cred că depresia este cel mai bun lucru care mi s-a întâmplat până acum în viață…

ciudat, nu?

 

tumblr_m17oqy5iWH1r99f4t.gif

 

-A.

 

7 gânduri despre &8222;un gând ciudat…(6/42)&8221;

  1. Mi-as placea sa spun totul, sa pun toate gandurile in cuvinte aici, dar cum am spus…cred ca ar strica lucrurile, ca ar omori farmecul si chiar nu vreau acest lucru.
    Lucrurile se schimba cateodata dintr-o secunda in alta, cateodata lucrurile raman la fel pentru o perioada prea lunga…uneori nu reusesti sa vezi totul pana nu iti pui gandurile pe hartie si uneori ai vazut totul din prima clipa…singurul lucru constant e schimbarea si gosh, ador acest lucru mai mult decat pot descrie in cuvinte.
    Cateodata, pur si simplu cel mai bun lucru e sa ii lasi pe altii sa se gandeasca la ceea ce ai spus, fara sa cauti sa le oferi raspunsul. 😊

    -A.

    Apreciat de 1 persoană

  2. Cum am spus si intr-un comentariu anterior tot aici, as vrea sa explic de ce am postat acest lucru, de ce am scris in jurnal asta, ce ganduri au urmat, ce gandesc acum, daca am ajuns sau nu la o concluzie…cum ma simt, doar gosh, unele lucruri isi pierd farmecul atat de usor cand incerci sa le scoti din oceanul de mister in care isi au locul…

    -A.

    Apreciază

  3. As vrea sa explic de ce am scris in momentul respectiv acel lucru in jurnalul meu, ce gandeam, ce gandesc acum si ce parere am in legatura cu acest comentariu al tau, daaar…unele lucruri arata mai bine cufundate in mister.
    -A.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

