tu! (3/42)

**

tu, depresie afurisită

ai făcut din mine o ființă prea răpită

pe care nu o recunosc nici ziua, nici noaptea,

pe care încerc să o înțeleg…

dar în minte mereu îmi vine moartea.

 

tu, depresie cu glas acru

și cu brațe putrezite

doar pleacă acum din mine

doar pleacă pe orbite!

 

 

***

fugi din calea mea

căci astăzi nu mai sunt lașă!

fugi din calea mea

că furia-mi se revarsă!

 

****

eu trebuie să încerc

chiar dacă mă doare,

să mă mai zbat o dată,

să mai ofer vieții o încercare.

 

-A.

 

 

tumblr_inline_npneqa5egd1qkvsi5_500

2 gânduri despre &8222;tu! (3/42)&8221;

Lasă un răspuns

