gata! (0/42)

Am decis să fac o curățenie de primăvară pe acest site, printre toate cele 140(!!!) de ciorne ale mele aici, printre toate notițele mele de pe telefon și toate ideile scrise în grabă pe foi și pe paginile pline de culori și sentimente ale jurnalelor mele.

Simt nevoia să pun toate ideile în 3 categorii:

  • idei pe care să le termin acum!
  • idei care vor vedea doar lumina jurnalelor mele, idei care nu mă mai reprezintă
  • idei pe care decid să le amân din lipsa unor resurse, dar decid data când le voi relua

 

Așa că…voi scrie un articol în fiecare zi timp de 42 de zile doar pentru a mă motiva să scriu mai mult, să fac ordine printre articole și gânduri.

Vreau să nu-mi mai găsesc scuze pentru a nu posta aici, vreau să fiu mai productivă, vreau să devin inventivă în situațiile fără conexiune la Internet, având în vedere că voi călători mult în următoarea perioadă, vreau ca toate ciornele mele să dispară, vreau provocări, vreau, vreau, vreau!

 

șiii…pentru că nu îmi place să mă joc singură, voi provoca și alte persoane să mă urmeze, ce bun motiv pentru citi mai multe lucruri scrise de persoanele mele preferate de aici!

 

PS(1):

Cred cu tărie că este mai importantea calitatea decât cantitatea, dar mai cred și că e nevoie să ne provocăm zilnic pentru a ajunge la calitatea dorită.

 

PS(2):

blogurile sunt puse într-o ordine aleatorie.

 

 

PS(3):

aici nu se află toți bloggeri mei preferați!

 

 

27 de gânduri despre &8222;gata! (0/42)&8221;

  1. A fi perfecționist are părți pozitive şi negative. Obişnuiam să fiu o perfecționistă tot timpul, dar acum foarte rar partea respectivă se mai trezeşte. Poate dacă eram aşa şi astăzi nu făceam această provocare, să-i spunem aşa pentru că îmi doream ca în fiecare zi să aduc cititorilor ceva de o calitate excelentă şi acestă presiune pusă inconştient sau nu pe cineva nu ajută în majoritatea cazurilor. Dar totul depinde de oameni, de felul în care ei văd lucrurile şi ce îşi doresc ei să construiască în continuare la ei pentru a îndeplini anumite obiective.
    Nu cred că există neapărat o perspectivă ‘bună’ sau ‘mai puțin bună’ în ceea ce priveşte scrisul. Fiecare poet/artist/scriitor/autor/om are un stil propriu pentru fiecare persoană este unică. Dar înainte de a ajunge la acel stil, este nevoie de muncă, muncă, muncă, muncă. Da, talentul ajută, dar pentru a reuşi în oriice domeniu, nu doar aici, ai nevoie de antrenament. De aceea spuneam că aceste 42 de zile sunt o încercare pentru mine spre un altceva. Lumea e plină de posibilități, nu am idee nici măcar cine voi fi eu ca persoană peste acele 42 de zile.
    Tot ce spune e că de cele mai multe ori, din experiențe proprii, merită să încerci lucruri noi.
    -Andreea.

    Apreciat de 1 persoană

  2. Sincer, eu nu cred în lipsa de inspirație…cred doar în stări mai proaste ale scriitorului în care acesta nu se motivează suficient pentru a scrie ceva în ziua respectivă. Da, nu în fiecare zi vei compune ceva bun, ceva de care să fii mândru, dar scrisul ține de practică şi experiențe de viață.
    Plus, spuneam în articolul acesta că vreau să-mi curat în multele notițe de pe telefon, cele notate în jurnal şi cele de aici şi să le împart în 3 categorii, deci este deja un drum pe care îl pot continua dacă mă simt „lipsită de inspirație”.
    -Andreea.

    Apreciat de 1 persoană

  3. Un răspuns bun .
    Totuși , ce am încercat să scot în evidență , e că am poate zile la rând în care nu mă prinde acel val de inspirație iar să îl forțez să vină , parcă nu e ceva natural.
    Poate văd eu greșit tot și ceva îmi lipsește …
    ✌ & ❤

    Apreciază

  4. Mulțumesc!
    Există o explicație rațională în spatele numărului ales de mine, de fapt există mai multe, dar magie stă în mister, nu?
    Această provocare nu e una care să mă limiteze într-un fel anume, din punctul meu de vedere. Am început totul pentru că îmi doresc puțină claritatea în organizarea articolelor mele şi a tuturor ideilor neterminate şi pentru a mă motiva puțin mai mult. Nu mi-am dat o oră anume în care doar să scriu, o oră anume în care să postez, pur şi simplu mi-am oferit 42 de zile în care să încerc şi în alt mod decât în cel în care eram obişnuită şi poate voi păstra unele lucruri pe care le voi învăța în această perioadă, poate nu voi păstra nimic. Depinde cum alegi să priveşti lucrurile.
    -A.

    Apreciat de 1 persoană

  5. Hei, mulţumesc mult pentru tag! Mă voi strădui să îl îndeplinesc şi cu singuranţă voi depune tot efortul posibil! Succese şi inspiraţie!

    Apreciază

  6. Totuși de ce 42 și nu 39 sau 44 ?
    Cât despre idee , e super … deși mie îmi place să scriu când ceva preia controlul asupra mea și nu programat dinainte ( așa consider că e ceva mai aproape de artă ) , aș accepta provocarea. În felul ăsta până la urmă progresezi .
    Te apreciez , ține-o tot așa ! ❤

    Apreciază

  7. Îţi mulţumesc mult, mult!
    Nu risc să intru în joc pentru că ştiu că nu voi putea posta în fiecare zi dar voi fi prezentă la tine zilnic, să te citesc!
    Zi cât mai frumoasă îţi doresc!

    Apreciază

  8. Mulțumesc mult! 🙂
    Ar fi genial dacă ai face şi tu asta, deşi nu ştiu cum aş ajunge la zi cu articolele tale pentru că îmi place să le savurez aşa cum trebuie!Acesta a fost singurul motiv pentru care nu eşti pe listă! Ştiu, sunt o egoistă! 😂
    O duminică frumoasă în continuare!
    -A.

    Apreciază

Lasă un răspuns

