pentru o tânără îndrăgostită

Prea tânără să înțeleg cum funcționează lumea deşi am fost aruncată în ea la 15 ani, 

prea tânără ca să înțeleg de ce te placea lumea,

prea tânără

dar greşelile din tinerețe

par aşa frumoase, acum la „bătrânețe”
şi ochii tăi căprui şi pielea ta prea fină

îmi vor ramâne pe veci diamante

în al meu coliar cu amintiri

chiar şi după a noastră moarte.
vreau ca lumea să te ştie,

să te vadă, greşeală prea dulce a tinereții mele,

vreau o imortalitate în doi

o imagine cu  noi 

acum şi mereu întipărită

într-o altă tânără îndrăgostită.
-A.

//7:31 am, 03/26/2017

4 gânduri despre &8222;pentru o tânără îndrăgostită&8221;

Lasă un răspuns

