când este prea mult?

M-am gândit mult la acest subiect în ultimele zile şi cumva încă nu am răspuns clar în minte.

Eu scriu, mereu, aproape în fiecare oră în care sunt conştientă…şi când nu o fac mă simt vinovată pentru ideile vin şi pleacă prea repede uneori din minte şi nu reuşesc să cuprind totul pe hârtie…clar este un lucru pe care e nevoie să-l înbunătățesc peste o viață mai liniştită.

Dar întrebarea grea vine acum: unde este limita, până unde poți merge?…nu neapărat când este vorba de tine, ci în momentele în care îți aşterni gândurile despre o altă persoană. Ar trebui să ții lucrurile acestea doar pentru tine, într-un jurnal secret? Ar trebui să nu publici niciodată nimic despre alte persoane fără permisiunea lor? 

Dar care e treaba cu sentimentele tale despre persoana respectivă? Care e treaba cu familia care poate vreodată îmi vor găsi blog-ul?

Inițial, mi-am răspuns că totul e okay până la urmă, că pot scrie ceea ce vrea şi pot captura realitatea aşa cum o văd prin ochii mei.Încă mai cred acest lucru, dar doar când vine vorba de casa mea, de jurnalul meu. Acolo mereu voi scrie, spun eu acum şi mereu îmi voi spune povestea.

Dar care e treaba cu blog-ul? Majoritatea articolelor mele sunt în legătură cu anumite experiențe din viața mea, unele m-au format, altele mi se par interesante şi încă încerc să învăț din ele…dar se aplică aceeaşi regulă şi aici? Pot să aştern povestea prin ochii mei? 

Scrisul pentru mine a fost o libertate, un loc în care puteam spune, gândi şi acționa cum vreau şi prin jurnal nu voi pierde acest sentiment, dar din nou…care e treaba cu blog-ul?

Scriu astăzi aici pentru una dintre persoanele pe care am prezentat-o în blog-ul mi-a făcut cea mai drăguță surpriză din ultimul timp, şi Doamne, cât aveam nevoie de una! 

Din punctul meu de vedere, descrierea ei este una realista, una pe care am observat-o mult timp, dar în descrierea sunt incluse şi părțile mai puțin bune ale realității ei văzute prin ochii mei ani şi ani. 

Ideea e că mă simt vinovată, punct. Mă simt vinovată, deşi încerc să-mi găsesc scuze. 

Ştiu din prea multe experiențe că nu e bine să iei decizii radicale la cald, aşa că nu şterge blog-ul, nu voi da jos articolul, nu voi face nimic decât să dorm şi să las ziua de mâine să fie.( puțin ironic având în vedere că scriu acest articol)

Unde depăşim linia dintre observare şi judecată? Cum se vede acest lucru în scriu? Ar trebui să cerem mereu acordul când ne dorim să public un anumit lucru despre cineva sau ar fi bine să fim la fel de liber pe blog ca şi în propriul jurnal?

Unde este limita?
Mi-aş dori enorm să aud mai multe păreri în comentarii, să văd mai multe perspective, aşa că vă invit să fiți liberi şi să jonglați cu ideile voastre referitor la multele întrebări adresate mai sus.

-A.

2 gânduri despre &8222;când este prea mult?&8221;

  1. Bloggingul este despre gandurile si sentimentele noastre, sau depinde de domeniul despre care scrii. Ar fi b ine sa citesti mai multi bloggeri si sa te inspiri de la ei . Ideile despre care scrii, sunt nelimitate, dar stilul este cel care atrage cititorii. Totul este subiect de blogging, in limita bunului simt!

    Apreciază

Lasă un răspuns

