doar un pix.//sau 3

Astăzi ceva a fost doar off. La fel a fost şi ieri…de fapt, adevărul e că mai bine de un an a fost aşa…doar hopeless.

Noaptea trecută am adormit târziuiar…de fapt era deja dimineaţă când oboseala m-a răpus într-un somn adânc…şi ei bine, prost. Ajung să adorm fără să vreau cu ochelarii pe ochi şi jurnalul în mână destul de des în ultimul timp…nu pot să mă pun eu în pat şi să aştept să adorm pentru că atunci mintea mea îşi dă volumul la maxim…prea tare pentru a putea suporta şi atunci mă ridic din pat, aprind becul şi mă afund în distrageri. Încerc să-mi repar pentru a o mia oară relaţia cu somnul…dar nu prea reuşesc acum.

Îţi spun toate acestea pentru a avea un context. 

De ‘dimineaţă’ după ce m-am trezit, cu o durere de cap, like usual, am realizat că în pat cu mine erau doar două pixuri şi eu tot timpul am cu mine 3. E un mod bun de a nu fi nevoit să te ridici din pat.

Am început să îl caut cu disperare, de parcă nu mi-aş putea începe ziua fără el. L-am căutat zeci de minute şi mă pregăteam uşor să renunţ…credeam că va fi doar unul dintre lucrurile pe care le cauţi când ai mare nevoie de ele şi le găseşti întâmplător într-o zi de marţi când îţi sunt deja inutile.

Mi-am propus să mă uit pentru ultima oară sub pat înainte de a renunţa şi a atunci l-am zărit…stând frumos pe ţeava caloriferului ca şi cum cineva l-a aşezat acolo. 

aşa sper să te regăsesc pe tine într-o zi,

pace.

Lasă un răspuns

