bucată uitată de suflet.

pot spune clar și tare că nu știu nimic despre dragoste, dar știu ceva despre dragostea reală. nu știu cum ar trebui să o trăiești sau ce ar trebui să faci și nimeni niciodată nu va găsi o regulă universală în dragoste, dar știu ceva despre dragostea mea pentru el.

a trecut mult timp, s-au întâmplat foarte multe în viața mea și el nu mi-a trecut prin minte de mult timp, dar astăzi uitându-mă la unul dintre serialele mele preferate, Suits am recunoscut o melodia. Nu știam cine o cântă, nu știam cum se numește, dar mi-a amintit de el, de ceva cunoscut din trecut. Câteva click-uri mai târziu am descoperit că melodia era The Scientist, un cover realizat de Tyler Ward, Kina Grannis, Lindsey Stirling. Am dat play și am pătruns într-o altă dimensiune, în acel moment care se întâmplă mereu și mereu fără încetare, acea infinitate care a rămas acolo în timp, plutind printre aroma noastră. am început să plâng. Am multe motive să plâng în ultimul timp, poate am plâns pentru că amintirea m-a trimis într-o altă perioadă a mea și m-a pus față în față cu mine, cu inocenta de mine de atunci…dar pot să recunosc, deși nu aș vrea să o fac…well, că am plâns pentru tine.

nu îmi doresc absolut deloc o împăcare și cumva știu că nu se va întâmpla asta niciodată. noi nu funcționăm împreună, nu am făcut-o niciodată și șansele pentru iluzia unui viitor fericit împreună sunt prea mici.

dar el încă e în sufletul meu…ce pot spune? mi s-a băgat pe sub piele și nu pot face nimic în legătură cu asta. mă surprind acum pe mine din nou pentru că schițez un zâmbet cald și dulce scriind toate acestea. cred că oamenii mari aveau dreptate…dragostea adevărată nu moare…nu înseamnă că durează sau că are un final fericit, că oamenii rămân împreună…înseamnă doar că nu moare. rămâne în suflet cumva și deși trec luni sau ani de zile, cândva cumva o amintire se va trezi la viață și îți vei vedea din nou acea bucată uitată de suflet.

2 gânduri despre &8222;bucată uitată de suflet.&8221;

  1. Bună!
    Sincer, nu ştiu sigur de ce nu am adăugat şi videoclipul articolului, dar e o idee foarte bună, o voi face foarte curând. Am să verific melodia pe care mi-ai recomandat-o şi cu siguranță îți voi vizita blog-ul după ce termin articolul pe care îl scriu acum.
    Pozitivitatea ta a ajuns până la mine. Mulțumesc!
    o zi frumoasă!
    -A.

    Apreciază

Lasă un răspuns

