cafea, cola și caramele

situațiile disperate cer mult zahăr.

cafeaua nu a reușit niciodată să își facă efectul asupra mea, dar mereu am reacționat interesant la combinație dintre puține ore nedormite, caramele, cola și cafea. niciodată nu am reușit să consum atât de mult alcool încât să nu îmi pot controla acțiunile, dar mereu eram foarte veselă după o doză mare de zahăr.

enegia maximă, idei care apar și pleacă extrem de repede și bătăi prea dese de inimă…lucruri prea bine știute de mine. aș putea spune că el avea același efect asupra mea, dar adevărul e că nici măcar nu mai țin minte. tot ce știu și sper eu că mereu îmi voi aminti e dulcele unei zile pline…pline de activități, ședințe, interviuri, telefoane și căsuțe de bifat pe foaia mea de ”to do list”.

adrenalina care-mi curge prin vene când mă grăbesc să ajung dintr-o parte în alta a orașului pentru a rezolva ceva neprevăzut, felul în care deși ziua e obositoare eu adorm cu un zâmbet tâmp pe față, gălăgia orașului în mijlocul zilei, sentimentul de ”astăzi a fost o zi bună” indiferent de ce s-a întâmplat și tocurile prea înalte pe care mereu le port…sunt lucruri de neînlocuit pentru mine și poate că mereu vor fi.

toți ne dorim mai mulți sau și mai mulți bani și recunoaștere indiferent de locul de muncă, toți ne dorim un trai decent…sau poate nu, dar dacă îți dorești cele menționate și poate câteva lucruri în plus e nevoie de muncă, mereu am știut și mereu voi ști acest lucru. e nevoie de multă, multă, multă muncă. și majoritatea oamenilor o dau în bară din cauza unui gol, unei lipse de motivație, de pasiune pentru munca lor…și singurul lucru la care mă pot gândi acum e cât de norocoasă sunt pentru că pot munci în domeniul în care îmi place…că zilele mele pline sunt pline pentru că vreau, nu pentru că trebuie…nu mă consider calificată pentru a da sfaturi în afaceri, în viață în general, dar pot spune foarte clar că munca îți poate fi un prieten foarte bun dacă ști cum să te bucuri de ea.

 

 

ziua de astăzi a fost plină de cola, caramele și cafea

Lasă un răspuns

