o conversație de duminică

„ știi, cred că mă pierd prea repede. în vinuri dulci, în melodii prea puțin ascultate azi, între picioarele lui, în relații, în prietenii, în parfumuri și în și mai multe melodii, în pictură, în ore târzii, în fiecare om pe care poate tu îl știi…mă pierd prea repede, prea des. nu știu cum să țin de mine când prea multe sentimente mă atacă, probabil nu voi ști să fac asta niciodată…sau poate, poate în viitor voi reuși să fiu mai bine și mai stăpână pe mine…după ani de terapie…iar nu fac sens…ce spuneam? da, mă pierd…în obiective, prietenii, în oameni și în copii. mă pierd în tot, tu oare știi?

nici măcar nu mai e vorba de a alege aici, nu simt că pot alege, simt doar că sunt controlată, că parcă cineva mă face să nu gândesc, știi? oamenii m-au făcut imatură, prea rece, prea prietenoasă, insensibilă, nebună, ciudată și de prea multe ori insistentă. nu cred că știu să iubesc…cel puțin nu cred că știu să iubesc așa cum toți ceilalți se așteptă de la mine să o fac…de fapt, șterge asta, nu știu să iubesc punct. nu cred că am iubit cu adevărat pe cineva în toată viața mea și nu știu dacă o voi face. par stricată, nu? da, asta mi-au spus și persoanele care se plângeau că le îmbrățișez prea mult….poate chiar sunt stricată. pentru mine „am încredere în tine” sau un „te respect” are mai multă valoare decât vorbele prea goale de „te iubesc”…nu știu să iubesc fără să mă pierd, nu știu să admir fără să mă pierd…de fapt nu știu să trăiesc fără să mă pierd…îmi pare rău pentru că mă pierd în prietenii și pentru că devin aceea persoană pe care toți par așa de grăbiți să o evite…îmi pare rău că încă nu am ajuns la mine cu adevărat pentru că sunt încă pierdută într-un ocean de sentimente pe care nici eu nu le înțeleg…poate sunt fucking defectă!

ah și scuză-mi mica mea criză existențială, după cum știi am prea multe, prea des”

 

 

îi trimit mulțumiri persoanei care îmi ascultă gândurile curgând sub forma unor șiroaie de lacrimi. mulțumesc, P.!

– doar o mica parte dintr-o conversatie prea lunga

29.01.2017

Lasă un răspuns

