de mână cu tine…

am vrut să văd lumea, de mână cu tine am vrut să cres, să înfloresc în viață. am vrut, am vrut, am vrut…dar nu cred că te-am întrebat vreodată ce vrei tu.

uitându-mă în trecut…eu cred că tu tânjeai după o persoană deja înflorită, mai puțin decât tine, bineînțeles, doar nu vrei să îți rănești ego-ul cât casa, o femeie puternică, dar nu prea puternică, o altă Ruxandra.

nu cred că ai putut să o uiți cât ai fost cu mine, de fapt știam asta prea bine, dar alegeam să ignor asta, nu îmi făcea bine.

poate tu ai vrut o femeie pe care să o înșeli așa cum ai făccut cu ea și care să nu te înșele niciodată. nu știu ce ai vrut, sincer. erai mereu prea ocupat cu buzele mele…și mai deloc ocupat cu sentimente și cuvinte simple și conversații despre Univers, stele și continente. nu ai fost așa la început. ai început prin cuvinte și conversații lungi și târzi până când inima mea a explodat petale de trandafiri peste imaginea ta.

nu voi primi un răspuns în această viață, cred eu. dar îmi e bine așa, deja îmi e bine fără tine. dar tu știi că am vrut…

am vrut așa de tare că călătoresc cu tine de mână în locurile tale natale, să ne plimbăm cu mâinile împletite în nopțile târzi, să dansăm valsuri și tango în parcuri pustii, să desenăm animintiri de un roz pal și mă înveți să înot într-o zi senină, să îți pui brațele în jurul meu și să-mi dai căldură apoi să-ți apropii mâinile și să mă strângi de mână, să mă săruți pe frunte în diminețile de luni și să creștem împreună mereu, mereu și acum.

am vrut prea multe? am vrut lucruri imature? tu niciodată nu ai vrut? încă mai vrei? de ce ai apărut în viața mea? de ce ai reapărut? cine ești tu cu adevărat, fără valul meu de petale roz de trandafiri?

nu poți avea toate răspunsurile și nici nu le caut. le las libere în Univers să ajungă și la alte persoane, să cunoască și alții buze ca ale tale și explozii de trandafiri ca ale mele…dar vreau să știi că eu chiar am vrut.

 

images

Lasă un răspuns

