am murit în fericire?

sincer, nu îmi amintesc gustul fericirii. nu îmi amintesc cum al meu corp o ia razna cu un strop de fericire, poate e la fel ca și corpul unui copil care a consumat prea mult zahăr. nu mai știu.

dar știu alte lucruri, am învățat alte lucruri în 4 ani presărați prea puțin cu fericire. „prea puțin cu fericire”…uitându-mă în urmă chiar nu eram fericită, dar nu vedeam acest lucru pentru că îmi încărcam programul și ajungeam să adorm pe scaunul de lângă biroul meu. în momentele proaste spuneam dar că  sunt obosită, că poate motvație mi se scurge prea repede…la fel de repede cum romantismul pică după câteva săptămâni de relație. nu am realizat cât de nefericită sunt până când am primit lovitura finală și am picat în gol.

vreau momente de fericire în viața, dar fericirea constantă e toxică…la fel de toxică și urâtă ca și iluzia fericirii constante. din punctul meu de vedere, niciun om normal nu e fericit tot timpul, fiecare dintre noi simțim furie, neputință, oboseală, dorință, iubire, tristețe, emoție, nostalgie în decursul vieții noastre. sentimentele noastre nu pot fi constante pe parcursul unei zile și nu sunt. e normal. sunt destul de sigură că aceasta este prima oară când sunt de acord cu normalitatea.

vezi tu fericirea nu are instrumente de măsură sau instrucțiuni, nu știm poate niciodată când am atins-o cu adevărat, dar știm sigur când o pierdem.

eu m-am pierdut în iluzia fericirii mele și acum văd că am pierdut mult mai multe decât am crezut inițial.

  • interesul pentru muzică produsă de artiști nu foarte cunoscuți
  • plăcerea de a citi ceva nou mereu fie că e un articol sau o carte
  • pacea din sufletul meu când pensula atingea hârtia groasă
  • îmbrățisările pe care le primeam de la mine doar prin cuvintele așternute pe hârtie la final de zi
  • interesul pentru nou, pentru artă în general
  • empatie pentru persoanele de la capătul celălalt al lumii
  • empatia pentru propria-mi planetă
  • zâmbetele adevărate
  • îmbrățisările calde primite de oameni acum străini

vezi tu, eram prea ocupată să încerc mereu lucruri noi care să mă țină ocupată și eram prea ocupată să mă fac fericită încât am uitat că majoritatea clipelor mele de fericire începeau în mine și doar o simplă bucată de hârtie pe care să îmi aștern inima în culori și zâmbete. eram prea ocupată cu mine, cu fericirea pe care eu credeam că o simt încât nu am putut să văd dincolo de mine.

eram atât de ocupată să trăiesc în iluzia mea încât am murit prea repede în ea

 

descarcare

 

3 gânduri despre &8222;am murit în fericire?&8221;

  1. Este projeto é steller ! Você definitivamente sabe como manter um
    leitor entretido . Entre sua sagacidade e seus vídeos, eu estava
    quase mudou-se para começar o meu próprio blog (bem, quase…

    HaHa!) Maravilhosa . Eu realmente amei que você tinha a dizer, e mais do que isso, como você apresentou.

    Legal demais!

    Apreciază

  2. Nu sunt în cel mai bun moment în viața mea în care pot scrie despre fericire. Îmi este destul de greu să scriu despre ceva care am uitat cum se simte. Mulțumesc mult pentru idee! Chiar vreau să fac acest lucru, să descopăr diferențele după. De fiecare dată doar apas postează fără să editez, fără să citesc ce am scris pentru că într-un fel vreau să scot cele mai adevărate gânduri ale mele. Știu că ar trebui, dar nu simt să fac acest lucru. Până la urmă, scrisul va rămâne mereu o formă de terapie pentru mine. Mulțumesc încă o dată!

    Apreciază

  3. Vreau să te rog ceva. Poate e ciudat, eu astăzi te descopăr, după ce tu m-ai găsit. Dar îmi voi permite să vin cu o rugăminte. Pune-ți în calendar, pentru 29 ianuarie 2018, să rescrii acest articol, apoi peste încă un an și tot așa.
    Fericirea nu e toxică. Metaforic vorbind, sună bine. Doar metaforic. 🙂
    Cred că așa cum aici ai descris o devenire, o reamintire a fericirii care vine din tine, ar putea ieși ceva interesant din a te vedea cum pui problema an de an. Zic și eu 😉

    Apreciază

Lasă un răspuns

