filmele din mintea mea

poate pentru că scriu 99 % din zi, mintea mea vizualizează majoritatea timpului prea multe. câteodată fiecare lucru scris de mine de pa pagina unui jurnal e doar un alt filmuleț care mi-a vizitat mintea la 3 dimineață când corpul meu pare cumva prea plin de energie.

fie ca poeziile mele se transformă în ceva foarte artistic, foarte plăcut vizual cu multe peisaje superbe și o voce înceată pe fundal, fie că dintr-o dată într-un moment prea serios în mintea mea apare o fată pe moarte, sângerând din toate părțile și cu dinți foarte urâți, fie că mă văd pe mine făcând acțiuni pe care nu le-aș face niciodată în viața reală pentru că nu sunt o gimnastă profesionistă, un supererou în vestul sălbatic și nici un detectiv particular sau pur și simplu omor oameni în mintea mea care mă enervează atât de tare încât nu pot să respir.

mintea mea funcționează ciudat. mereu a făcut. acest lucru mi-l pot aminti cu siguranță. filme cu editări impresionante, cărțile mele care trăiesc doar în mintea mea pe rafturile magazinelor cu acea copertă pe care eu o văd, tatuajul de pe încheietura mâinii stângi pe care nu îl pot pune pe hârtie pentru că desenele mele nu cuprind simplicatea și complexitatea din mintea.

probabil fiecare om vede multe în mintea lui, poate mai multe decât în viața reală într-o zi obișnuită sau poate eu vizualualiz prea mult și stau prea mult timp în mintea mea, dar oricum ar fi, sunt recunoscătoare pentru mintea mea foarte deschisă care trăiește trecutul, prezentul și viitorul în foarte multe feluri și pentru inima mea prea colorată chiar dacă ambele sunt puțin mai mult contaminate și de multe ori controlate de monștrii mei.

let your mind feel

and your heart imagine.

 

Lasă un răspuns

