fără vestă de salvare.

m-am întors în brațele tale iubire,

după ani de despărțire

m-am întors înapoi acasă,

dar tu nu mă ajuți să pun mâncare pe masă

cred asta e tragedie fiecărui artist

care visează prea mult cu ochii și nu e un afacerist,

dar mă bucur că m-am aruncat în apa multe prea rece

mă bucur că am ajuns aici, deși durerea nu trece

vezi tu, ată pură, suflet mult prea stins

totul e o doar o joacă pentru focul de nestins

în vene artă pură îmi curge

și nu cred că voi putea vreodată

să o ating cu adevărat

să o transform pe toată

în ceva real, în ceva vizibil pentru fiecare ochi

și înțeles de prea puțini,

am ales să te urmez pe tine, inimă rece

și te-aș alege și pe tine în ceasul cincisprezece

m-am aruncat în tine fără o vestă de salvare

și pentru asta nu îmi voi cere niciodată iertare.

tu, artă din sufletul meu

ție îți mulțumesc, acum și mereu.

Lasă un răspuns

