poftă de…(tine)

nu vei mai veni, știu bine

nu vei mai veni, iubire

deși eu încă îmi doresc

să mă trezesc beată de iubire

lângă corpul tău străin  || divin

pe care îl cunosc din nou și din nou || mereu și mereu

în patul senin.

lupte de iubire noi mereu aveam

și se terminau cu bine pentru că ne plăceam || iubeam

și mereu, mereu ne tachinam

până dragoste făceam…

vreau să te simt din nou

și să-ți câștig corpul ca-ntr-un cazinou

dar știu că noi am murit demult

și că relația nostră s-a terminat cu tumult.

dar încă îmi e poftă de tine…

întoarce-te (din nou) la mine!

//19.01.2017 4:29

c34116fdaf0d704708d8d3a78d8d4e0b

 

 

Lasă un răspuns

