eu niciodată…

nu l-am iubit…știi aș vrea să mă conving pe mine câteodată că lunile respective nu au fost în zadar și că am fost îndrăgostită de el…sau măcar că l-am iubit, dar știu prea bine că lucrurile nu au fost deloc așa.

am iubit ceva totuși în relația noastră de mult apusă, am iubit felul în care el mă iubea. au trecut aproximativ 4 ani de atunci și am mai făcut greșeli și am mai fost în relații și am mai făcut greșeli în relații și nu am întâlnit pe nimeni ca el, nu mă înțelege greșit nu era el atât de special, nu era special deloc, era doar un tip banal cu o iubire prea mare pentru o fată ieșită din tipare.nimeni nu m-a iubit așa cum ai făcut-o tu. din punctul meu de vedere, iubirea ta pentru mine era puțin toxică, prea obsesivă, eram pe un tron înalt cu tine la picioare și atunci nu cred că mi-am dat seama cu adevărat de cum stăteau lucrurile și mă bucur că nu am făcut-o atunci pentru că eu cred că aș fi profitat prea mult de beneficiile mele…

mi se pare ciudat acum cum poți fi cu o persoană pentru care nu simți multe, poate chiar nimic, dar ea cumva te prețuiește din ce în ce mai tare cu fiecare val de răceală din partea ta. poate ce e și mai ciudat e că am fost el, chiar un an mai târziu, am fost el…am fost în situația toxică în care să vreau prea mult de la o persoană care oferă prea puțin și nu a fost prea frumos, dar acum astăzi sunt în cea mai bună și sănătoasă formă a mea în ceea ce privește relațiile….doar în ceea ce privește relațiile și sper că și el și restul de persoane care au fost rănite în procesul meu de a ajunge aici sunt bine și își trăiesc viața într-o ușoară și dulce armonie.

astăzi pot spune foarte clar că nu voi fi mai niciodată într-o relație în care nu simt suficient de mult, în care nu sunt sută la sută prezentă și nu e prezent sufletul meu, dar atunci eram doar o copilă pășind în prima ei relație fără idee de viitor, cu speranțe și inocență și un bulgăre prea mic de amor.

nu cred că sfaturile sunt suficiente pentr a-ți schimba viața, nu cred că vor fi vreodată,

dar dacă e să iei ceva câteodată

din ale mele greșeli

nu sta în relații în care nu vei a sta.

Lasă un răspuns

