i n s i s t ?

am crescut într-o familie în care părinții vorbeau cu mine când iși aminteau să mă critice. am fost obișnuită să cresc fără ei cu adevărat. am fost obișnuită să simt că ei uită de mine…dar lucrurile acestea m-au afectat, mă afectează până și viața mea din prezent.

știi cum e să trăiești într-o astfel de familie? în care mereu să cauți să fii apreciat, să auzi măcar o laudă din partea părinților, să știi că i-ai făcut mândrii măcar pentru puțin, când lupți și lupți pentru atenția, timpul și afecțiunea lor? 

poate ai fost într-o relație de acest fel, dar nu ai fost în acea relație ani de zile. nu mai încerc să obțin ceva de la ei de foarte mult timp, dar din păcate…am fost obișnuită cu faptul că eu trebuie să lupt pentru ei, pentru iubirea lor și fără să îmi dau seama făceam acest lucru cu toți oamenii din jurul meu…și poate, încă mai fac accest lucru…încă mai fac asta.

de mică mereu aveam nevoie să știu că am făcut eu ceva pentru ca persoana respectivă să nu mă părăsească, să nu mă respingă. făeam ceva pentru că îmi păsa…unele lucruri au nevoie de mai mult timp să se schimbe, presupun.

oamenii îmi spun că sunt insistentă și doare să auzi acest lucru. da, sunt insistentă…pentru că așa m-am obișnuit să fiu. m-am obișnuit să fiu prima persoană care te caută, care îți trimite un mesaj, care e acolo.

oamenii nu privesc lucrul acesta în alt mod, cred doar că sunt insistentă și enervantă. până și prietenii mei apropiați cred acest lucru. nici măcar ei nu înțeleg cauza, se rezumă doar la efect. nici măcar ei nu înțeleg, deși mă cunosc, dar mă înțeleg eu.

de multe ori vreau să scap de partea aceasta a mea, care se atașează de oamenii nepotriviți, care insistă pentru că îi pasă, care pune multe întrebări pentru că îi pasă, care e insistentă. de cele mai multe ori vreau să scap de partea aceasta, dar nu știu cum, sincer.

mulți pleacă, știi? pe mulți îi îndepărtează această parte a mea, dar nu mă mai afectează plecarea oamenilor. am eliminat multe persoane, poate prea multe și altele au decis că nu sunt potrivită în viața lor și e okay așa. nu avem nevoie să rămânem cu toți oamenii pe care îi întâlnim pe drumul vieții noastre. unii oameni sunt acolo doar pentru câteva ore, zile, luni sau ani. toți intră și pleacă din viața noastră cu un motiv anume.

dar există momente când mă bucur că sunt așa, când oamenii căre îmi știu partea insistentă aleg să rămână în viața mea. când alegem reciproc să ne includem unul pe altul în viețile noastre. câteodată doar un telefon de la un prieten foarte bun îți poate schimba întreaga dispoziție. prietenii sunt persoanele care ne pot face viața un coșmar sau ne pot face viața puțin mai magică. eu am ales bine. am eliminat oamenii toxici și am rămas cu oamenii calzi și frumoși.

dar știi…încă sunt insistentă. poate am nevoie de efort conștient pentru o perioadă de timp pentru a nu mai fi așa…dar parcă nu am motive suficiente să elimin partea aceasta din mine.

poate e totul bine așa.

 

prețuiește-ți clipele magice

cu oamenii dragi

sufletului tău.

Lasă un răspuns

