823.fericirea ta mă doare.

fericirea ta mă doare. mă doare inima când îți aud râsul…pentru că eu nu mai pot râde. nu ești fericită cu adevărat, dar trăiești cu iluzia că ești bine, că o duci bine.

tu nu te iubești pe tine cu adevărat, nu ai încredere în tine și mintea ta e plină de gânduri toxice. așa ai fost învățată. ai crescut purtând mereu și mereu același tricou plin de pete…era și este singurul pe care îl ai…și nu te-ai gândit niciodată să speli acel tricou, îl purtai așa, fără să simți rușine față de ceilalți, față de tine. credeai și crezi că așa e bine. dar nu e bine așa.

momentele tale de fericire mă consumă în interior…pentru că tu te agiți atât de mult în legătură cu ceilalți, cauți așa de mult să îi vezi pe alții fericiți, dar pe mine nu mă vezi…pe mine nu m-ai văzut niciodată.

e doar trist să văf cât de atentă și grijulie ești cu ceilalți, dar cu mine nu ai fost niciodată….cât de bine comunici cu alții, dar noi nici nu mai vorbim…niciodată nu am vorbit despre lucruri importante cu adevărat.

nu înțeleg. cum poți avea atât de multă răbdare cu el, dar cu mine nu ai avut niciodată…pe mine preferai să mă rănești și altora le mângăiai fața.  pe mine obișnuiești să mă ignori, dar lui îi dai toată atenția ta.

eu de ce nu am avut niciodată atenția ta? eu de ce nu am avut parte niciodată de o privire plină de dragoste sau o îmbrățisare liniștitoare plină de sentimente? eu de ce nu sunt bună pentru tine?

știai și știi că sufăr, nu pentru că ai reușit tu să mă privești cu adevărat, ci pentru că eu ți-am spus…și de ce nu faci nimic? poate nu mă poți ajuta tu cu nimic, dar poți încerca…știi? de ce nu o faci?

de ce nu sunt suficient de bună pentru tine?

fericirea ta mă doare pentru că nu înțeleg cum poți avea clipe de fericire când eu încerc și tot încerc să le prind…dar ele se pierd în vânt. nu înțeleg cum poți fii fericită când eu nu sunt nefericită.

dar am încetat să lupt pentru atenția ta acum mult timp, dar niciodată nu voi înțelege de ce eu nu. sunt dependentă de schimbare, cred în schimbare, dar nu cred în schimbarea ta, în schimbarea relației noastre.

putem să sărim la partea în care ești pe moarte pentru a realiza că nu ai fost cine credeai că ești cu mine și să îți ceri scuze? putem să sărim la partea în care sunt la înmormântarea ta și totul e încheiat? putem să facem asta mai repede?

fericirea ta mă doare.

Lasă un răspuns

