cimitirul gândurilor mele.

te-ai întrebat vreodată ce se întâmplă cu toate dorințele care se sting în timp, care ajung să fie doar cuvinte care îți încarcă sufletul cu mai multă melancolie decât entuziasm?

cu toate gândurile care nu ajung niciodată să fie rostite? cu toate vorbele care au fost de mult uitate?

Am fost în depresie pentru o perioadă de timp. Eram lipsită de motivație pentru a mai face și altceva în afară de a gândi. Așa că m-am gândit. M-am gândit la trecut, la prezent și viitor. M-am gândit la toate răspunsurile fără răspuns pe care le aveam.

și așa am ajuns să îmi dau seama ce se întâmplă cu toate amintirile mele uitate, cu toate lucrurile care par că nu mai au loc în mintea mea. toate merg în cimitir.

nu e așa de ciudat pe cât sună. vedeți voi…totul a început în acel loc, în acest loc pe care îl numesc acum cimitir. totul a început în casa în care obișnuiam să stau până să mă mut. acolo inspirația mea a luat naștere de foarte multe ori, acolo mi-am format eu aripile și acolo și gândurile mele au făcut-o.

dar revenind după mult timp aici, lucrurile nu au mai părut la fel. am simțit cum toată imaginația mea este tăiată, cum creativitatea mea moare aici și o dată cu ea sunt îngropate și lucrurile din trecut.

vreau să cred că toate lucrurile nespuse,  întrebările fără răspuns, amintirile uitate, cuvintele nerostite…toate lucrurile pierdute ajung într-un cimir…și această casă este cimitirul meu.

lasă-ți mintea să zboare

în necunoscut

permite-ți să îți lași aripile

să zboare

și fii fericit.

Un gând despre &8222;cimitirul gândurilor mele.&8221;

Lasă un răspuns

