dorinţă nemuritoare.

aş vrea ca ochii mei să înregistreze fiecare lucru pe care îl văd
aş vrea ca toate gândurile mele să fie scrise într-o carte de către altcineva
aş vrea să pastrez în memorie fiecare lucru din viața mea
aş vrea să revăd în minte fiecare moment care mi-a făcut inima să tresară
aş vrea să îmi amintesc fiecare greşeala şi fiecare moment mai puţin bun
aş vrea să îmi amintesc de tine aşa cum erai în realitate…nu doar în realitatea minţii mele
aş vrea să ştiu cum mă vedeai tu când eu te priveam…
as vrea să ştiu totul pentru a nu pierde nimic…
dar viaţa nu funcţioneaza aşa…
deşi vrem să păstrăm totul în mintea noastră, unele gânduri se ascund
se acund printre alte gânduri, printre alte momente…
dar ele într-un fel sau altul mereu rămân cu noi
pentru ca ele ne-au transformat în cine suntem astăzi…
prezența tuturor e înca aici, deşi nu le observăm…
dar eu aş vrea să observ, să ştiu…
eu aş vrea…ca totul să ramână în mintea şi in sufletul meu…

nemuritor.

 

Lasă un răspuns

