ai avut dreptate.

nimeni nu m-a iubit cum ai făcut-o tu…până acum. nimeni nu cred că știe cum să o facă și cât să o facă. Tu ai știut, dar…eu nu de iubirea ta aveam nevoie, deși m-am bucurat de ea pentru puțin.

 

m-ai avertizat cu privire la viitor când totul s-a terminat…legat de un el care nu va fi ca tine, care nu mă va săruta la fel și care nu mă va ști așa ca tine…și da, am dat de un el așa, de mai mulți chiar, dar ei mă iubeau în felul lor și au făcut-o pentru o clipă, pentru câteva luni sau poate pentru totdeauna…dar nu mi-a prea păsat păsat pentru că eu nu cred că mai știam cum să iubesc cu inocența și frumusețea primei dăți, dar e okay, era okay.

 

știi?, nu mi-a păsat cu adevărat, cu intensitate de cineva până a apărut el…de el mi-a păsat și acum, după ceva timp văd că descrierea lui se potrivește cu descrierea spusă de tine.

 

am iubit, am iubit cu pasiune, cu intensitate. am iubit cu adevărat și această iubire a ajuns să mă consume până la urmă pentru că ceea ce aveam noi nu era ceea ce oamenii *normali* au, nu era potrivit…dar se simțea așa. nu am fost potriviți unul pentru altul…poate nici măcar pentru o clipă. 

dragostea noastră a fost ca întunericul, îmi era frică de ea, dar în același timp doar acolo îmi găseam liniștea. eram oarbă. eram oarbă într-o poveste de dragoste neagră și nebună și nu mă grăbeam să găsesc lumina…dar la un moment dat întunericul s-a stins și lumina m-a făcut să vărs lacrimi de durere.

am iubit altfel decât prima oară, mai mult decât ar fi trebuit și pe cine nu trebuia. a fost așa cum ai spus tu…

ai avut dreptate în legătură cu el…ai avut dreptate

 

iubește pe cine iubești

dar

realizează

pe cine iubești.

Lasă un răspuns

