mă aștept…

mă aștept să…

oamenii au așteptări, mereu…au așteptări legate de orice…și poate, doar poate lucrul acesta nu se va schimba niciodată.

Mă aștept ca oamenii să reacționeze într-un anume fel…în felul dorit de mine. Mă aștept de la mine să fac anumite lucruri și să transform în realitate hologramele din viitor și aleg mereu ceea ce e potrivit pentru mine.

AȘTEPTÁRE, așteptări, s. f. Acțiunea de a (se) aștepta și rezultatul ei. ◊ Loc. adj. și adv. Peste (sau sub) așteptări = neașteptat de bun (sau de slab). – V. aștepta.

Asta ne spune DEX-ul, dar ceea ce omită să ne spună e că uneori avem așteptări prea mari pentru oameni prea mici…că uneori cineva nu poate să se ridice la așteptările tale..sau mai rău, nu vrea…și atunci totul doare a dezamăgire. Și uneori așteptările dor…dar DEX-ul nu ne spune asta.

Și câteodată e okay să nu fie totul okay, e okay să doară…pentru că la finalul zilei noi suntem *stăpânii* vieților noastre, nu ale altora…și nu putem controla lucrurile care merg mai departe de noi și e okay să acceptăm asta.

Daaar, câteodată lucrurile au rezultate foarte bune, poate mai bune decât ne-am fi așteptat și simțim fericire, entuziasm și împlinire și se simte bine. De ce să punem accentul pe lucrurile care nu sunt așa cum ne-am fi dorit noi, când cele mai frumoase momente le avem când totul pare mai bine decât ne-am fi putut imagina? Încă sunt în căutarea unui răspuns pentru această întrebare.

Tu ți l-ai găsit pe al tău? Tu în ce parte privești?

 

așteaptă-te la fericire,

apoi du-te

și creează propria

rețetă

 

Lasă un răspuns

