Supradoză de gânduri…

Vreau o pauză, vreau o pauză de la gândurile mele. Simt că sunt prea multe și că vin prea repede. Pare că nu mai știu cum să le fac față. Vin repede și pleacă mai încet.

Am început să analizez, să analizez fiecare greșeală din trecut, să îmi treacă prin minte fiecare amintire din viață. Am început să trăiesc totul din nou și nou. Pare un film nebun pentru care nu am plătit bilet…și care îmi apare în fața ochiilor când vrea el, nu când vreau eu. Văd trecutul în alb și negru, în mii de culori, în pete, în ceață și în claritate, din nou și din nou. Văd trecutul plimbându-se prin prezent.

Cred că viitorul poate fi plin de confetii sau foarte negru sau poate o combinație interesantă. Mă gândesc la ce ar putea merge bine, la ce ar putea merge prost, la ce opțiuni de viitor acum, la cum arată viitorul meu peste 10 ani, la cine voi fi eu, la cine va fi în viitorul meu.  Presupun imaginea viitorul în mii de feluri, în mii de lucruri care s-ar putea sau nu întâmpla. Vreau să cred în bine, într-un viitor bun, dar văd răul și în bine și binele în rău. Nu am cum să știu viitorul, dar mintea mea presupune. Nu doarme niciodată, mereu spune.

Pare că nu mai simt prezentul la fel, cu intensitate, cu adevărat. Pare că prezentul meu e blocat de bariera gândurilor mele din trecut și viitor.  Îmi cercetez drumul care m-a adus până aici pentru că simt nevoia să schimb ceva în prezent. Îmi închipui un viitor după placul meu sau după nefericirea mea. Îmi imaginez. Îmi imaginez prea mult.

Nu pot să îmi fac mintea să tacă nici pentru cteva secunde, nici prin filme, nici prin cărți, nici prin yoga, meditație sau sport. Totul pare în zadar. Fluturii din mintea mea își iau zborul, dar mereu își găsesc drumul înapoi și parcă vin mai mulți și mai mulți. Nu știu cum am ajuns așa, cum am ajung să fiu persoana de astăzi, persoana care își găsește agitație prin liniște, dar acum agitație din mintea mea mă neliniștește…și nu știu cum să o opresc. Dar pentru moment, pentru acum…e doar bine. Gândurile continuă, la fel cum o face și viața mea, dar știu sigur că voi arunca ideile care nu-mi dau pace încet, încet la fiecare stație a vieții mele, știu că unele vor deveni realitate…și altele vor rămâne doar gânduri neclare.

Dar astăzi e doar bine…lasă gândurile să vorbească și eu las prezentul să trăiască.

 

lasă prezentul

să te cuprindă

și

fii fericit

 

 

 

Lasă un răspuns

