43. Scrisoare pentru tine…

 

Tu nu ai ştiut niciodată să fii mamă, să fii o mamă normală.

 

Eu cred că nu există oameni normali şi oameni anormali, există doar oameni, dar hai să îţi spun ce înţeleg eu prin „mamă normală”: în mintea mea o mamă normală îi spune copilului ei lucruri încurajatoare, îl sprijină, îi arată afecţiune, îl pedepseşte, dar NICIODATĂ nu îl face să se simtă lipsit de valoare, o mamă normală îi oferă respect, atenţie, timp şi afecţiune copilului ei.TU NU AI FĂCUT NICIODATĂ ASTA! TU NU AI FOST NICIODATĂ O MAMĂ PENTRU MINE:

Poate nu realizezi cum eşti tu ca şi mamă, dar pot avea eu grijă să afli. Tu îţi bagi copilul în seamă doar în momentele în care îl răneşti, fie fizic, fie psihic. Mai important este pentru tine felul în care te percep ceilalţi prin mine şi pui o presiune asupra mea să fiu bună doar pentru a nu auzi expresia ” aşa a învăţat-o mă-sa”. Tu nu îi oferi copilului tău atenţia, timpul sau dragostea ta. Tu îţi răneşti copilul. Tu îţi compari mereu copilul şi hai să îţi mai spun ceva: fiecare om este UNIC, fiecare persoană are DRUMUL EI în viaţă. Comparaţiile tale sunt nesănătoase.

Nu cred că fiecare mamă se aproprie de copilul ei privindu-l cu ură; nu cred că fiecare mamă se bucură când copilul ei plânge; nu cred că fiecare mamă îşi face pruncul să se simtă ca un nimic şi cu siguranţă nu fiecare mamă îşi strânge de gât copilul.

Dar eu după ani am înţeles ceva. Nu este vorba despre MINE. Niciodată nu a fost. Mereu a fost vorba despre tine. Ai fost şi eşti singură; eşti frustrată şi simţi că nu valorezi nimic. Pe tine te doare sufletul şi prin tot ceea ce faci încerci să îi răneşti şi pe ceilalţi pentru a nu fi singura persoană care are sufletul distrus.

 

Tot ce pot să îţi spun acum este: ” Vindecă-te pentru că nu vreau să te pierd! Îţi mulţumesc pentru persoana care sunt astăzi, nu aş fi devenit atât de puternică fără tine şi îţi mulţumesc că ai încercat prin felul tău să îmi fii mamă. Sper să reuşeşti într-o zi.”

 

– fiica ta

 

Lasă un răspuns

