Când să spui stop?

Ai fost vreodată într-o situație din care ai vrea să evadezi, dar continui să rămâi pentru că încă mai ai o speranță că lucrurile vor fi bine? Eu am fost.

Am început un proiect nou și eram extrem de încântată de el. Am fost așa câteva luni bune, dar lucrurile au început să se dăstrame, să fie mai rele. Nu sunt genul de persoană care în momentele în care dă de greu fuge, dimpotrivă rămân și încerc să fac lucrurile mai bune.Și încerc și încerc până ajung să mă obosesc, până când speranța ajunge să mă obosească.

În cazul acestui proiect, am ajuns să fiu nefericită. Și a fost foarte greu pentru mine să recunosc acest lucru. L-am recunoscut cu adevărat peste câteva luni. Fericirea mea e cea mai importantă pentru mine. Poate pentru unii dintre voi asta sună a egoism, dar pentru mine e doar libertate.Aleg să fiu fericită de fiecare dată. Nu aștept să primesc oportunități pentru a fi fericită, aleg să le contruiesc și să zâmbesc în fiecare zi.

Dar aici am ales să stau. Am ales să sper în continuare și să lucrez pentru o schimbare. Timp de 6 luni am încercat să schimb ceva. S-au făcut câteva mici schimbări, dar lucrurile nu îmi părea bune nici după acestea. Observasem că starea mea de sănătate și atitudinea mea zilnică se schimbă. Nu mai eram fericită cu lucrurile pe care trebuia să le fac pentru acest proiect și asta se observa.Așa că după șase luni de încercări am ales să plec. A fost cea mai bună decizie pentru mine.

Când să spui stop? Să spui stop când lucrurile devin din ce în ce mai grave și ajung să te afecteze și pe plan personal? Să spui stop când dai de o provocare mai grea? Să spui stop când lucrurile devin neclare?

Eu mi-am învățat lecția și aleg să spui stop de fiecare dată când nu mă mai simt fericită.

Fie că ești într-un grup de prieteni, fie că ești la un loc de muncă, la o facultate, liceu sau pur și simplu într-o relație în care nu te mai simți fericit, spune STOP.

Caută să fii în relații sănătoase și benefice pentru tine. Caută să faci mai des lucrurile care te fac fericit. Nu căuta fericirea oriunde mergi și orice ai face, contruiește-o tu singur și primul pas e să ieși din relațiile tale toxice.

E ok ca unii oameni să plece din viața ta. E ok să îți să vrei să urmezi altă facultate sau să fii într-un alt liceu. E ok să îți schimbi locul de muncă. Și e ok să nu știi ceea ce vrei încă. Dar nu e ok să fii nefericit.

Dacă nu ai idee ce te face fericit încă. încearcă lucruri noi. Ai putea fi surprins. Poate, doar poate, ceva extraordinar se poate întâmpla.

Fericirea ta e pe primul loc

astăzi,

mâine

și în fiecare zi.

 

Lasă un răspuns

